Tilatako äitiysvaatteita kokoa s vai m?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja että kun ei tiedä...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

että kun ei tiedä...

Vieras
Kyseessä liike nimeltä hennes ja mauritz. Normaalisti käytän kokoa s. Nyt siis raskaana ja odotan kaksosia... mietin että tilaisinko äitiysvaatteita kokoa s vai m?

sinuna tilaisin m.. ite olin kans raskaaksi tullessa kokoa s, mutta turvotusta oli niin paljon koko raskauden ajan, että käytin juurikin hennesin mamma vaatteita koko m tai lopuksi jopa l...

sinuna tilaisin m.. ite olin kans raskaaksi tullessa kokoa s, mutta turvotusta oli niin paljon koko raskauden ajan, että käytin juurikin hennesin mamma vaatteita koko m tai lopuksi jopa l...

Mulla on siis nyt rv 18 ja painoa tullut reilu 2kg normaalista eli turvoksissa en ainakaan vielä ole. Esikoiselta painoa ei tullut kuin 10kg lisää ja menin lähes koko raskauden omilla vaatteilla (tunikoita, pitkiä paitoja yms.), ainoastaan äitiyshousuja käytin. Mutta nyt ei omat paidat enää riitä... pari s-koon äitiyspaitaa itsellä on ja ne on hyviä päällä, mutta mietin juurikin että kuinka niiden venymiskyvyn kanssa on sitten kun masu kasvaa kunnolla!? Mietin sitäkin, että miten nuo m-koon vaatteet sitten roikkuu muualta...

Mä oon käyttäny H&M äitiysvaatteissa kokoa M ja oma koko on muissa saman kaupan vaatteissa L. Mun mielestä niissä on kyllä ajateltu mahan kasvu ja normaali koon pitäsi mahtua. Ostin äitiysvaatteeni noin 20. vkolla ja nyt 38. vko menossa ja vielä mahtuu oikein hyvin ja kasvun varaakin on mahan kohdalla.

Yhteistyössä