Minä katsoin kuvat - ja pääkaupunkiseutulaisena sanoisin, että todellakin kiitos ei!
Muovimattoa, todella pieniä huoneita, keittiökalusteet huonot. Mikään ei houkuttele. Ja oliko siinä tosiaankin kauppa alakerrassa? Tarkoittaa siis käytännössä melua, mahdollisesti häiriöitäkin.
Ja Malminkartano ei ylipäätään muutenkaan kuulu alueisiin, jonne haluaisin muuttaa.
Itse asumme 95,5 neliöisessä asunnossa, jossa siis 3 makkaria, vain pienin, on tuon kokoinen, kuin tuossa vanhempien makkari, toiset kaksi ovat 15 ja 17 neliöisiä. Kun asun paritalossa, haluan että minulla on kunnon piha, sitä on nyt 150 neliötä, 2 omenapuuta, sireenejä, karviaismarjapensas, mansikoita, vattuja, punaisia viinimarjoja, suihkulähde, ruusuja jne, jne. Ja hinta pyyntö tästä oli 259.000, kahdessa huoneessa oli muovimatto, muissa parkettia tai laminaattia, nyt enää yhdessä muovimatto. Tässä ei ollut mitään remppatarvetta, ja olohuoneen katto korkeimmillaan on noin 5 metrissä. Palveluihin kävelymatka, siis maksimissaan kilometri, meiltä myös hyvät kulkuyhteydet, junalla ja lukuisilla busseilla, ja Espoossa siis asustetaan, mutta huomattavasti rauhallisemmassa paikassa kuin Malminkartano.
Lisäksi vastike vaikutti minusta suurelta, vesimaksut siihen vielä päälle, niin 5-henkinen perhe maksaa melkoisesti, ja siihen vielä asuntolainan kulut päälle.
Ja siitä omasta pihastakin voisi olla kuvia.
Ja se mikä itsestä näyttää hyvältä, voi toisesta olla jotain muuta, keittiö lisäksi minulla remppaan menisivät miltei kaikki seinät, uudet maalit, lattioista pois muovimatot, en sietäisi ruskeaa vessan lattiassa.
Tosiasia on se, että ihmiset lähtevät katsomaan asuntoa kuvien perusteella, ja noiden kuvien perusteella minua ei saisi tuota asuntoa katsomaan, ei vaikka etsisin asuntoa Malminkartanosta.