Tili tuli, tili meni, kolmeksi viikoksi 150 e :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kädestä suuhun
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="akka";26242717]Electronia en suosittele,se takkuaa jatkuvasti kaupoissa,mun lapsilla on sellaset.[/QUOTE]

Tai sit sun lapset ei osaa käyttää sitä :D Eipä ole ollut ikinä mitään ongelmia.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaikkea sitä kuulee!;26242726:
Ei mullekkaan jää laskujen jälkeen juuri mitään rahaa. Mutta miehelle jää ja koska ollaan samaa perhettä ni hän ostaa sitte kaikille ruokaa ja bensaa kun kerran on millä maksaa... Makselen sitten tasavertaisemmin kun pääsen töihin (jos pääsen).. Musta se on hyvin sanottu että perhe on kuin yritys jossa jokainen laittaa kaiken panoksen yhteiseen hyvään.. Jos mulla ois hyvä tili ja mies ois työtön tai lasten kans kotona, ni ostelisin kyllä hällekkin vaatetta ja kattosin et on ruokaa jne.. En kehtais laskee kuka maksaa mitäkin jos toisella huomattavasti vähempi rahaa.

Peesi

Muutenkin olen sitä mieltä, että on aika hassua että suhteessa jossa on jo lapsiakin on "sun rahat ja mun rahat"... Kun aloin seurustella mieheni kanssa, tienasin minä yli 1000 eur/kk enemmän, mutta silti olin ehdottomasti sitä mieltä kun yhteen muutettiin että yhteinen tili hankitaan ja siihen molemmille kortit joilla sitten maksellaan omat kulut. Pari vuotta myöhemmin mies alkoi tienaamaan minua enemmän ja nyt kun olen äitiyslomalla toisesta lapsestamme tienaa vielä vähän enemmän minuun verrattuna, eikä koskaan ole napissut siitä että haluaisi jakaa rahamme, yhteinenhän tämä perhe ja talous on ja tämän eteen siellä töissä käy tienaamassa. Tilanteet siis muuttuvat ja elävät, ja se kannattaisi molempien osapuolien ottaa huomioon, vai kuinka luulet että miehesi siihen suhtautuisi että 10 vuoden päästä hän olisikin työttömänä ja sinä tienaisit huomattavasti enemmän mutta pitäisit silti kiinni omista rahoistasi? ;) Kyllä mahtaisi elintason lasku ihmetyttää

Meillä se oli se miehinen ego jonka vuoksi molemmilla on edelleen omat rahat. Eli alussa miehellä oli velkaa ja hyvin vähän tuloja kun opiskelli. Minä olin hyväpalkkaisessa työssä. Ei halunnut kuulla puhettakaan että minä maksaisin mitään hänen kulujaan (paitsi asunnon kylläkin jossa molemmat asuimme mutta joka oli minun nimiissäni). Eli menimme sen pienituloisemman mukaan. Ei matkoja ym. Ja nyt kun molemmat on töissä ei kummallekaan ole tullut mieleen laittaa rahoja yhteen. Kulut vaan jaetaan tasapuolisesti.