S
"surullinen"
Vieras
Käytiin eilen miehen kanssa asioilla ja auto piti tankata. Annoin pankkikorttini miehelle ja jonkun aikaa sen kanssa tuskailtuaan mies toi kortin minulle ja sanoi, että se ei toimi. Olin juuri siirtänyt tilille rahaa ja tilillä oli riittävästi katetta. Olin vähän ennen maksanut kortilla kaupassa, missä se toimi ihan moitteettomasti. Välillä kortti on "oikkuillut" ja sitä on pitänyt pyyhkäistä sirun kohdalta. Niin tein eilenkin, mutta kortti ei toiminut. Nyt rupesin tarkistamaan tilini tilannetta, niin huoltoasema on kuitenkin laittanut tilille katevarauksen 90, vaikka siis autoa ei kortillani tankattu, vaan "hätävarakortilla". Onko viereisen mittarin asiakas voinut tankata kortillani? Siinä piti olla myös pojan synttärirahat ja nyt näyttää pahalta, että juhlat joudutaan perumaan 
Miten katevaraus poistuu? Meille 90 on iso raha ja pojalle olisi pitänyt ostaa synttärilahja maanantaiksi ja vieraatkin on jo kutsuttu- voihan piip!!! (hätävaratili tyhjeni tankkauksesta)
Miten katevaraus poistuu? Meille 90 on iso raha ja pojalle olisi pitänyt ostaa synttärilahja maanantaiksi ja vieraatkin on jo kutsuttu- voihan piip!!! (hätävaratili tyhjeni tankkauksesta)