V
"vieras"
Vieras
Se, että jos on elellyt Ranskassa sillan alla ja keräillyt frangeja suihkualtaista, ei tee Suomalaisesta juntista finanssiasiantuntijaa 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jo se että sinun täytyy saldojasi täällä mainostaa kertoo sinusta paljon. Pointti on siinä että yleensä, ei välttämättä aina, ne ihmiset joilla näitä mystisiä ongelmia esiintyy usein ovat niitä joiden saldo heiluu säännöllisesti lähellä nollaa.
En lähde kertaamaan omaa pankkihistoriaani mutta voin sanoa että kokemusta on aika paljon useiden maiden pankeista ja kansainvälisestäkin maksuliikenteestä ja ongelmat ovat olleet todella vähäisiä. Ei ole kyse mistään brassailusta vaan elämän mukanaan tuomasta kokemuksesta. Automaattien tai muiden maksujärjestelmien käyttöongelmat koskevat minua siinä kuin muitakin mutta olen ihan tarpeeksi elämäni aikana kohdannut säännöllisiä valittajia joilla kaikenlaisia "ongelmia" tuntuu esiintyvän tavattoman usein ja ne ovat aina yleensä niitä yhteiskunnan tukipilareita joiden tilin saldo vaihtelee miinuksen ja plussan välillä riippuen korvausten maksuajoista.
Uskomatonta miten helposti ihmiset vetävät herneen nenään. Mistä helvetistä minä tiedän vaikka ap:n tilillä olisi kymmenen miljoonaa? Tuntuu siltä että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.