V
vieras
Vieras
Kävin äsken nettipankissa ja huomasin, että sinne oli tullut tilisiirtona 60e väärälle ihmiselle kuuluvia rahoja. Ottaako ne automaattisesti rahat pois vai pitääkö mun ottaa pankkiin yhteyttä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:yksityisen rahoja, luki että vuoden 2009 jäsenmaksu
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:yksityisen rahoja, luki että vuoden 2009 jäsenmaksu
Soita pankkiin ja ilmoita että eivät kuulu sinulle.
Alkuperäinen kirjoittaja voi vehnä:Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:yksityisen rahoja, luki että vuoden 2009 jäsenmaksu
Voi jestas ja mun maksu on mennyt jonkun väärälle tilille jo 4 elokuuta, eikä ole palauttanut... kiva selvittää. Määrä oli myös 60 ekee. Toivottavasti saan rahani takasin ja oikeelle henkilölle.
Ilmoita siitä pankkiisi, niin sen kuuluu kuulemma mennä.
Alkuperäinen kirjoittaja voi vehnä:Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:yksityisen rahoja, luki että vuoden 2009 jäsenmaksu
Voi jestas ja mun maksu on mennyt jonkun väärälle tilille jo 4 elokuuta, eikä ole palauttanut... kiva selvittää. Määrä oli myös 60 ekee. Toivottavasti saan rahani takasin ja oikeelle henkilölle.
Ilmoita siitä pankkiisi, niin sen kuuluu kuulemma mennä.
Alkuperäinen kirjoittaja nyt:nosta äkkiä pois ja tuhlaa