Tilitystä perhe"ystävistä"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoh

Vieras
Täysin turha aloitus, pakko päästä purkamaan tätä ketutusta!
Olemme olleet mieheni kanssa 7 vuotta yhdessä, lapsia meillä on 2. Mieheni "paras" ystävä vaimoineen ovat toisen lapsemme kummeja. Olen huomannut jo 7 vuotta sitten, että tämä ns. ystäväpariskunta yrittää saada meitä erilleen, keinolla millä hyvänsä!
Jos mieheni ei ole kuulemassa, he puhuvat hänestä pahaa (täysin perättömiä asioita) MINULLE! Olen sanonut miehelleni tästä, myös hänen välinsä heidän kanssaan on viilenneet huomattavasti.
Tälle pariskunnalle tuntuu olevan elämäntehtävä saada meidät erilleen, jatkuvasti keksivät uusia juonia, jotta saisivat meille eripuraa ja mahdollisesti eron.
Viimeisin temppu oli 2 viikkoa sitten ja päätin, että minun osaltani yhteydenpito tähän pariin päättyy nyt. Myös mieheni teki päätöksen, ettei ole heidän kanssaan tekemisissä jollei ole aivan pakko.

Sais tollaset ystävät jäädä meidän elämästä. Mikähän heillä mahtaa olla ajatuksena tässä? Mä saattaisin kysyäkin tilaisuuden tullen miksi heille on niin tärkeää ettemme olis yhdessä.

Alkuperäinen kirjoittaja ei pahalla:
No kyllä mua vähän ihmetyttäisi, että mikä ihmeen motiivi tohon voi olla... Voiko sit olla, että nää jutut pitäisikin paikkaansa?

Niin, tätä myös jäin miettimään. Minkälaisia asioita puhuvat? Toisaalta maailma on täynnä pahansuopia ihmisiä ilman mitään hyvää syytä. Ilkeitä.

Taustalla on, että heidän ystäväpiiriinsä (naisen paras ystävä) kuuluu myös mieheni exä. Ovat ilmeisesti edelleen sitä mieltä, että mieheni kuuluisi yhteen exänsä kanssa.
Heidän eronsa syy oli naisen väkivaltaisuus, mieheni on tehnyt aikoinaan myös rikosilmoituksen naista vastaan pahoinpitelystä.

Tämä ei ole vainoharhaisuutta, täysin totta joka sana! Myös todisteita ja todistajia löytyy.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Taustalla on, että heidän ystäväpiiriinsä (naisen paras ystävä) kuuluu myös mieheni exä. Ovat ilmeisesti edelleen sitä mieltä, että mieheni kuuluisi yhteen exänsä kanssa.
Heidän eronsa syy oli naisen väkivaltaisuus, mieheni on tehnyt aikoinaan myös rikosilmoituksen naista vastaan pahoinpitelystä.

Tämä ei ole vainoharhaisuutta, täysin totta joka sana! Myös todisteita ja todistajia löytyy.

Aha, no tää selvitys selittääkin paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja lisko harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja ei pahalla:
No kyllä mua vähän ihmetyttäisi, että mikä ihmeen motiivi tohon voi olla... Voiko sit olla, että nää jutut pitäisikin paikkaansa?

Niin, tätä myös jäin miettimään. Minkälaisia asioita puhuvat? Toisaalta maailma on täynnä pahansuopia ihmisiä ilman mitään hyvää syytä. Ilkeitä.

Haukkuvat miestäni alkoholistiksi (kyllähän sellainen ihminen on alkoholisti, joka juo n. kerran kahdessa kuukaudessa alkoholia), väittävät mieheni pahoinpidelleen exäänsä lähes päivittäin, yrittävät järjestää tilanteita, joissa mieheni on pakko olla yhteydessä exäänsä ja kuvittelevat ettei mieheni ole kertonut minulle mitään näistä yhteydenotoista (esim 2 viikkoa sitten nainen ilmoitti, että mieheni pitäisi ottaa yhteyttä exäänsä, koska exällä on jotain todella tärkeää asiaa. Mieheni kertoi tästä minulle, soitti exälleen ja kävi ilmi, ettei tällä ollut mitään asiaa. Pari päivää myöhemmin "ystäväpari" kertoi minulle, että mieheni on ollut yhteydessä exäänsä ihan lähiaikoina, kerroin tienneeni asiasta. Ystäväpari suuttui miehelleni, koska "kertoo kaiken sellaiselle ihmiselle, jolle asia ei edes kuulu!!!")

Alkuperäinen kirjoittaja hallooooota ap:
ihana kummivalinta teillä! siis jos tämmöset seikat on tiedossa niin mikä ihme saa tekeen tollasen kummivalinnan????

Eipä tämä alussa ollut tällaista! Mitä pidempään olemme olleet mieheni kanssa yhdessä, sitä pahemmaksi tämä menee.

Älkää olko enää missään tekemisissä! Selvästi yrittävät hajottaa teiän perheen!

Kummiudellehan ei nyt vissiin enää minkään mahda - vai mahtaako? Jos ois mahis, että voisin saada heidät erotetuksi kummintehtävistä, niin varmasti sen tekisin!!! Onkohan semmoista mahdollisuutta? Tiedättekö?

En tiedä onko mahdollista irtisanoa kummiutta, mutta päätimme yhdessä, että he eivät enää kuulu elämäämme, mikäli meillä ei ole pakottavaa tarvetta olla heidän kanssaan yhteydessä. (Pakottavaa tarvetta tuskin tulee!)

Kummeja ei voi irtisanoa, mutta voitte ottaa lapsellenne lisää kummeja. Näin kannattaa tehdä, jos katkaisette (ja minä kyllä katkaisisin) välit heihin kokonaan. Näin lapsella olis sitten uudet kummit.

Yhteistyössä