Tilpehöörikodit....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Siis olen vaan joskus ihmetellyt tällaisia tilpehöörikoteja, joissa on ihan valtavat määrät kaikenlaisia huonekaluja, sisustustavaroita, tekstiilejä, ja muuta tällaista.

Siis ei tällaisessa sisustuksessa sinänsä mitään vikaa ole, ja monet ovat varsin nättejä, mutta en vaan voi olla ihmettelemättä, että miten jollain riittää aikaa ja energiaa siihen jatkuvaan pölyjen pyyhkimiseen ja imurointiin, mitä tarvitaan, jos kaiken halutaan pysyvän siistinä ja pölyttömänä.

Siis olen vaan joskus ihmetellyt tällaisia tilpehöörikoteja, joissa on ihan valtavat määrät kaikenlaisia huonekaluja, sisustustavaroita, tekstiilejä, ja muuta tällaista.

Siis ei tällaisessa sisustuksessa sinänsä mitään vikaa ole, ja monet ovat varsin nättejä, mutta en vaan voi olla ihmettelemättä, että miten jollain riittää aikaa ja energiaa siihen jatkuvaan pölyjen pyyhkimiseen ja imurointiin, mitä tarvitaan, jos kaiken halutaan pysyvän siistinä ja pölyttömänä.

Ehkä ne sellaisilla kotinsa sisustavat vaan sitten tykkäävät että kotona on sellaista. Mun mielestä on ankean näköistä jos on täysin askeettista ja suoraviivaista. Meillä onneks on aika hyvä ilmanvaihto kotona joten pölyä ei varmaan siitä johtuen hirveästi tulekaan.

Ja onneksi ei ole lemmikkejä, Niistähän tulee tosi paljon pölyä ja likaa.

Meillä ei kauheasti tilpehööriä ole, mutta jonkin verran. Syy on nimenomaan tuo, etten jaksa pölyjä pyyhkiä monesta koriste-esineestä vaan pitää olla vapaatakin pintaa.

Veljen perheellä on taas pelkkää vapaata pintaa, juuri missään esillä ei ole mitään ylimääräistä. Vitriinissä muutama koriste-esine, muuten ei mitään. Tämä sen takia, että heillä on kissoja ja koiria useampia ja kissat tykkäävät kiipeillä ja pudotella tavaroita lattialle. ;)

Yhteistyössä