Timarco, olipa pitkä toimitusaika!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hjalmarska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itsekin tilasin alushousuja. Ei mitään ongelmaa (alkuviikolla tilasin) ja postimies tyrkkäsi äsken paketin oven raosta. Aion tilata uudestaan, kun on niin kätevää.

huono kauppa !ÄLÄ tilaa. Tilaa sen sijaan briteistä, ovat puolet halvempia triumphin liivit. Mulla on nyt 10 pv sitten tehty tilaus, ei oo mitään edes lähettäneet, aion perua koko tilauksen!

itselläni on tapahtunut juuri samalla lailla kun muutamissa edellämainituissa viesteissä. Eli kun ennakkoon maksettuja tuotteita tuli postissa, osa tuotteista puuttui. Kun pyysin hyvitystä puuttuvasta tuotteesta, jonka olin siis maksanut, ehdotettiin alennuskuponkia, jota ei koskaan näkynyt. Sähköpostilla käskettiin lähettää tilitiedot, ja nekin lähetettiin siihen muutamaan otteeseen; ei hyvitystä näy! Ja sen jälkeen sähköpostiviesteihin ei paljoa ole vastailtu.

Henkilökohtaisesti en suosittele. piste.

Tilasin Timarcosta Schollin - muka - kynsiviilan.
Verkkosivuilla on kuva Schollin alkuperäisestä pakkauksesta.
Minulle lähetettiin aivan erilainen viila, joka ei ole Schollin viiloja nähnytkään.
Sain siis täysin väärennetyn tuotteen. Schollin pakkauksesta ei ole jälkeäkään.
Sikamaista!

Otan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen ja Schollin tehtaille, jotta saavat tietää,
mihin tunnetun tuotemerkin nimeä käytetään.

Kyllä..sama täällä, tuotteita saanut odottaa viikko kaupalla. Nyt sitten crokseja tilattiin, tuli liian pienet, joten meni vielä vaihtoon..saapa nähä ehtiikö tälle kesälle niitä saada. Ilmottavat kyllä ok ajassa et toimitus valmis toimitusaika 3-10 päivää...mutta todellisuudessa toimitusaika huom pidempi, kuin tuo 10 pv .Sama homma tuttavalla, jolle vielä mainitsin firmasta.Molemmat odotellaan tuotteita. Kaksi kertaa ole tuotteita trimacosta tilannut ja kolmatta kertaa ei taida tulla:(

Hoh, hoi! Tilasin Timarcolta liivit, eivät sopineet, jonka jälkeen palautin ne. Aikaa tapahtumasta on vierähtänyt noin kuukauden päivät. Vaan enpä ole saanut rahojani takaisin vaikka tilinumeroni heille annoin ja lupasivat toimittaa summan tililleni viikon sisällä. Myöskään vastausta kyselyihini/reklamaatiooni en ole saanut. Mainoksia tosin saan heiltä edelleen lähes päivittäin s-postiini! Ajattelin kuitenkin jättää toistaiseksi tilaamatta.

Sama meno jatkuu 2020! heinäkuun alussa tilasin, "varastolla on ruuhkaa" edelleen syyskuussa!!
En suosittele Timarcoa kenellekään, vahvasti epäilen onko sieltä mitään edes tulossa!

Nostanpa tän vanhan ketjun..
Tilaisin siis 11.2.09 ja tänään tuli paketti kotiin!!!
Lupasivat, että toimitus on 10-12 päivää, meni todellisuudessa 2 kuukautta!!!
Ja vaati 4 tai 5 eri sähköpostikyselyä!
En todellakaan aio suositella kenellekään.

Tilasin yhdet rintsikat jo helmikuulla, edelleenkään en ole mitään sieltä saanut. Olen lähettänyt sähköpostia ja tilaus luvattiin toimittaa 23.3. Oli kuulemma ollut tilapäisesti tuote loppu.
Onko ihan huijari firma, vai onko toiveita saada vastinetta rahoille tai tilaus perille. Lisäksi kummastuttaa tuo suuri loppu summa, ihan kuin olisin tilannut kahdet. Yhdet olen kuitenkin tilannut ja maksanut.

Tilasin ensin yhdet liivit ja maksoin ne saman tien, tilaukseen oli laitettu kahdet samanlaiset liivit, joissa luki, sähköpostin saadussa tilauksessa luki, että ei ole maksettu, otin yhteyttä ja kerroin, että en ole tilannut kuin yhdet liivit, jotka olen jo maksanut. Lupasivat poistaa toiset liivit tilauksesta.
Sitten tuli viesti, että se väri on liiveistä loppunut, ilmoitin sinne muun värin.
Siitä tuli tieto, että on lähetetty ja edelleen oli tieto, että ei ole maksettu.
Tilaus sitten tuli parin viikon päästä.
Tilasin toiset liivit sitten, nyt siitä on jo mennyt pari viikkoa, tuli tieto, että liivit viipyy, en tiedä miten kauan, odottelen.

Minä tilasin aiemmin muutama kuukausi sitten ja silloin rintaliivit tilasin, ne viipyivät lähes kaksi kuukautta kun tulivat. Nyt laiton tilauksen muutamia päiviä sitten. Tuli vastaus, että paarin päivän päästä ne tulee. No nyt on odotettu viikko, eikä mitään kuulu. On hidasta. Sanoisivat vaan, eiköhän tilaus joskus ensi vuonna tule.

Kalliilla ostin miesten sukkia (löysä resori). Eka kerralla onnistui hyvin, toimitusaika ja tuote. Toka kerralla myös toimitusaika ok, mutta mielestäni näissä ei ole niin löysä resori kuin pitäisi. Joten enpä enää ota riskiä.

Yhteistyössä