Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joukossamme on feikkejä.Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:
No mutta Eihän Mahmutin vaimolle tartte asiasta kertoa. Timo-Kalevihan ei ole toinen nainen vaan ensimmäinen mies.. Paitsi jos Mamuthilla on muitakin pusseillaan kuin Timo-Kalevi ja vaimonsa.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Mutta Mahmuthan on jo naimisissa, ja tämä vaimo on juuri sellainen, miksi Timo-Kalevi on palstalla heittäytynyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:Mä menen tänään hakemaan itselleni aurajuustorullan ja äitylille iskenderin, ja samalla tunnustan tunteeni Mahmutille.
On niin raastavaa kun joudun vain ihailemaan häntä kaukaa :'(
T: Tipe
Voi kun romanttista!Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:Mä menen tänään hakemaan itselleni aurajuustorullan ja äitylille iskenderin, ja samalla tunnustan tunteeni Mahmutille.
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:Mä menen tänään hakemaan itselleni aurajuustorullan ja äitylille iskenderin, ja samalla tunnustan tunteeni Mahmutille.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Mutta Mahmuthan on jo naimisissa, ja tämä vaimo on juuri sellainen, miksi Timo-Kalevi on palstalla heittäytynyt.
Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:No mutta Eihän Mahmutin vaimolle tartte asiasta kertoa. Timo-Kalevihan ei ole toinen nainen vaan ensimmäinen mies.. Paitsi jos Mamuthilla on muitakin pusseillaan kuin Timo-Kalevi ja vaimonsa.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Mutta Mahmuthan on jo naimisissa, ja tämä vaimo on juuri sellainen, miksi Timo-Kalevi on palstalla heittäytynyt.
:/ Hmm.. kinkkistä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun isän nimi on Timo Kalevi. ihmettelin miks isä ois täällä pyörimäs![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:MIKÄ JUTTU TÄÄ ON??? KERTOKAA!!!!