Timo Soini sai häntä äänestäneet suuttumaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jytky"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jytky"

Vieras
Näin Soinin kanta muuttui
Lauantai 30.4.2011 klo 05.46
Perussuomalaisten kannattajat pettyivät Timo Soinin puheisiin Portugalin tukemisessa.

Kysymys: Voiko perussuomalaiset olla mukana hallituksessa, joka lisää tukea velkamaille?

Soinin vastaus Ylen haastattelussa 18.3.2011: "Ei voida. Se on aivan selvä. Nyt pitää murtaa vanhojen puolueiden ylivalta."

Soini Iltalehdessä 29.4.2011: "Ei semmoinen ole mahdollista, että otetaan asento, mikä oli ennen vaaleja."

[QUOTE="heh";23680481]tuo nyt oli aivan ennakoitavissa. :) Tämäkin on sitten Kataisen vika tietysti!!![/QUOTE]

Tai median/viherpunikkien/vääristelyn "irtonainen lause otettu asiayhteydestään" (tää on vakio:laugh:)tms.

Kyllähän se tiedossa oli. Persujen äänestäjiä pidetään tyhmempinä kuin ovatkaan. Minusta on itsestään selvää, ettei yksi puolue voi määrätä koko maan tahtia.

Se mitä itse hain äänestämällä Persuja oli TOISENLAINEN NÄKÖKANTA SUOMEN ASIOIHIN, joka siis yhdessä muiden puolueiden kanssa avartaa hallituksen ajattelua! Minusta ihan liikaa meni suodattamatta läpi asioita Kesk-Kok -hallituksessa.

Ja itse en ole mikään vannoutunut Persu-fani, mutta viime vaaleissa koin kyllä ehdottomasti oikeaksi äänestää juuri heitä ja juuri koska ajoivat juuri niitä tärkeitä näkökulmia jotka viime hallituksesta puuttuivat!

Siis kriittisyys maahanmuuttoa, EU:ta, yhteismaailmallista taloutta kohtaan puuttui melkein tyystin ja oltiin sitä ylpeämpiä mitä enemmän voitiin auttaa verorahoistamme. Ei sen nyt niin pitäisi mennä. Nyt tuli vähän tervettä toisenlaista ääntä näille asioille.

Mitään äärimmäistä rasismia tai muutakaan ääripäätä en itse ainakaan äänestänyt, vaan sitä puuttuvaa segmenttiä.

Jos Soini tekisi fiksusti niin jäisi nyt suoraan oppositioon ja neljän vuoden päästä oli pääministeri ja silloin hän olisi se joka sanelee....

Tämä on varmasti ihan totta. Seisoisi oikeasti sanojensa takana jos jäisi nyt oppositioon ja siellä hänestä lienee olisi enemmän hyötyä/puolueestaan kuin hallituksessa, missä pitää aina tehdä kompromisseja. Kompromissit kun ei ole heidän juttu.

Jos Soini tekisi fiksusti niin jäisi nyt suoraan oppositioon ja neljän vuoden päästä oli pääministeri ja silloin hän olisi se joka sanelee....

Samaa mieltä olen tästä. Vanhat puolueet ovat myös ymmärtäneet tilanteen ja haluavat Persut mukaan voidakseen sitten paremmin säädellä tätä puoluetta. Kun puolue on hallituksessa, sen täytyy mukautua hallituslinjaan. Kokoomus ja SDP ovat yhdessä vahvemmat kuin Persut - ja "muutos" on hallittu ellei jopa näennäinen.

Yhteistyössä