Tippuuko paino oikeasti, jos syö alle 40g hiilareita??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vhh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vhh

Vieras
2pv menty näin ja olo on uskomaton! Ei väsytä, olen pirteä ja toimelias! Ei ole mieli maassa ja oikeasti on hyvä olo! Voiko tää laihduttaa oikeasti? "Liikakiloja" Olisi noin 5. Päivittäinen energiavajeeni on melkoisen suuri kiloklubin laskurin mukaan, vaikka syön paljon kasviksia, lihaa, kanaa, kalaa, rasvaa, juustoja yms. :O Syön 3 krt/päivä ja missään vaiheessa ei tule kovaa nälkää ja makeanhimo on tipotiessään, ja uskokaa olin TODELLA kova pulla hiiri ja suklaan ja karkin mässyttäjä! Niitä meni runsaasti joka päivä.

Tippuu kyllä, eikä tarvitse noinkaan alas hiilareita vetää! Miten sinulla nyt jo on hyvä olo, itselläni menee ainakin kaksi viikkoa että totun... Tavallisiiin laihiksiin verrattuna parasta on se, ettei verensokeri heittele ja tee "jatkuvaa nälkää" eli sillain pystyy elämään. Kannattaa lisäksi liikkua samalla. Tulee syötyä terveellisemminkin, kun välipaloiksi ei ota leipää, vaan kasviksia. Itse olen kokenut haitaksi vatsan toiminnan, eli en tahdo saada tarpeeksi kuitua verrattuna normaaliin. Nykyään syön ruisleipää muutaman palan päivässä.

Glukagoni on se hormoni, joka polttaa rasvavarastoja tehokkaasti, kun on tarvis. Vältä liikaa proteiinin syömistä.

[QUOTE="vieras";25461603]Ja jos haluat painon tippuvan, sinun täytyy saada riittävästi rasvaa, alle 100g päivässä niin ei varmasti tipu, jää jumittamaan.[/QUOTE]

Tottakai se tippuu, jos kuluttaa enemmän kuin syö. Tippuu, vaikkei söisi mitään.

Ei ole järkevää vetää hiilareita noin alas! Järjen rajoissa, eli n. 100 g kieppeillä, ja laihdut ihan samalla tavalla.

Jos nyt vedät "överit" hiilareiden kanssa, niin kilot tulevat taatusti takaisin kun lopetat laihduttamisen. Pitäydy tuossa sadassa grammassa, siihen on helpompi totutella jatkoakin ajatellen.

Yhteistyössä