tiputteluvuoto kun alottaa e-pillerit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
kuinka kauan kestää?oon syönny nyt kaksi viikkoa mercilon pillereitä ja joka päivä saa laittaa siteen tai suojan ja alkaa jo ärsyttää kun joskus tulee reilummin ja joskus vähän vaan :/
koska tää oikein loppuu kokonaan,inhoan tätä..tuntuu et on koko ajan menkat vähän..ärsyttävää..
miksi toi tiputteluvuoto tulee,inhottavaa :(
ei voi oikein tamponia laittaa kun tulee niin vähän välillä et ei tamponi ole hyvä.

Mä olen syönyt vasta yhden liuskan merciloneja ja muita haittavaikutuksia ei ole ollut kuin tiputteluvuoto sekä kolmet menkat ensimmäisen liuskan aikana.. Lääkärin mukaan se on ihan normaalia ja että mun pitäisi jatkaa niitten syömistä. Mutta aikamoista kidutusta se oli kärsiä kolmet menkat kuukauden aikana ja niidenkin välillä oli tiputteluvuotoa. Huomena aloitan toisen liuskan ja katsotaan miten käy

joskus muinoin kysesiä Merciloneja aloittaessa tiputteli koko ekan liuskan ajan. Sen jälkeen vuotoa on tullut vain taukoviikolla ja olen ollut ihan tyytyväinen niihin.
Kannattaa uskoa lekuria ja katsella rauhassa pari liuskaa. Jos ei sitten asetu, niin uutta merkkiä kehiin tms.

Yhteistyössä