Tirkistelijä vai ei

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luulotautinen?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Luulotautinen?

Vieras
Asumme kerrostalossa. Talomme vieressä on toinen kerrostalo. Olen jo joitain vuosia ollut kiinnittävinäni huomiota siihen että tämän viereisen talon eräästä ikkunasta tiirailee mieshenkilö tänne meidän taloon päin. Olen kuitenkin yrittänyt selitellä asiaa itselleni että ehkä vain luulen että hän tirkistelee tai että olen tulkinnut jotain väärin, jne.

Nyt viimeaikoina asia on alkanut vaivaamaan minua enemmän. Iltaisin aurinko paistaa mukavasti tämän toisen talon takaviistosta siten että voin kuvitella että tällöin meille näkyy naapuritalosta helposti sisään. Tämän toisen talon ikkunat sen sijaan jäävät varjoon joten sinne päin näkyvyys on huono. Muutamina kertoina olen huomannut tällaisilla "suotuisilla ilmoilla" että miehen asunto on täysin pimeä paitsi että aivan hänen ikkunansa vieressä palaa punainen pieni täplämäinen valo. Se palaa ikkunaruudun keskiosassa. Se ei näytä tulevan kauempaa huoneistosta, vaan on niin kirkas että se on todellakin lähes ikkunassa kiinni.

Miten te nyt tämän tulkitsisitte? Olisitteko itse asiasta huolissanne? Kyseinen huone, johon tämä epämääräinen valopiste "kohdistuu" on teini-ikäisen tyttäreni huone. Ja kyllä, käytämme verhoja kun vaihdamme vaatteet yms. Sellaisia kommentteja en kaipaa. Riittääkö tällainen epäily siihen että asiasta voisi ilmoittaa poliisille? Mitä he oikeastaan asialle tekisivät?

Alkuperäinen kirjoittaja +:
Miten sä pystyt sanomaan, että mihin kohtaan teidän taloanne se punainen piste oikein kohdistuu?

En pystykään sanomaan, siksi laitoin sanan kohdistuu heittomerkkeihin. Sehän tässä juuri onkin, että en todellakaan tiedä mitä tässä tapahtuu. Eihän minulla ole mitään todistusaineistoa asiasta. Sen vuoksi tuntuukin niin hassulta ilmoitella poliisille. Mitä he OIKEASTI tekisivät. Tuskin menisivät ilmoitukseni vuoksi miehen kotiin ja katsoisivat videokasetit läpi.

Yhteistyössä