Tisseistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tykkään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tykkään

Vieras
Olen 38v mies. Tykkään naisten rinnoista. Isoista ja pienistä.Haluan puristella ja imeä ja nuolla niitä. Haluan myös roiskia spermat tisseille. Mitä mieltä olette naiset? Millaiset rinnat teillä? Ikä ja kuppikoko mukaan.

Kun imen ja hyväilen vaimoni rintoja niin sen jälkeen on suuseksin aika. Paikat ovat kostuneet rintojen käsittelystä, nuolen hänet orgasmiin ennenkuin on minun vuoro nauttia. Samanlaiset rinnat kuin sinulla Pipsa, parhaat mahdollliset. Toivottavasti miehesi pitää niitä arvossaan.

Eihän sille voi mitään, että miehet tykkää tisseistä. Minua kiehtovat isot, sopivasti riippuvat tissit. Voi veljet, kuinka upeasti ne keinahtelevat, kun rakkaani ratsastaa kullillani.

Minulla on pienet rinnat, kuppikoko a. Mieheni ei koskaan avioliittomme aikana halunnut hyväillä tai koskettaa niitä.
Ei edes lasten odotus ja imetysaikana jolloin rinnat kasvoivat kuppikoolla ja olivat todella kauniit.
Huomasin kuitenkin että häntä kiinnostavat todella isot rinnat, rintojen väliin paneminen jne.
Nyt suihkussa kokeilin rintojani, hyväilin saippuavaahdolla, sivelin ympäriinsä. Nojauduin eteenpäin ja kokeilin niitten kokoa ja muotoa.. Ihan ok minusta. Vaikka olivatkin pienet.
Haaveenani on että niitä imeskeltäisiin rajusti, hyväiltäisiin..
Itsetunto meni kyllä avioliitossa niin pahoin että tuntuu etten uskalla niitä tissejä edes kenellekkään näyttää.
Onko miehet niin että vain isot kelpäavat? Täällä elleissä naisetkin valittavat jopa c-kupin rinnoista että liian pienet, isommat pitäisi olla.

Näin miehenä neuvon: Hyvä veli,
ole hiljaa jutuista nolottavista!
Ei ennen käynyt, että kehuskeli
edes nivelistään, kolottavista.
Saati, että mielihaluistaan -
peräti oudoista - teki numeroa.
Jos addiktioitaan alkoi julistaa,
niin kulku vei kohti topattua komeroa.

Kuule Ongelma, A-kuppi on toisille yhtä kiihottava kuin C-kuppi jollekkin toiselle. Itse pidän kaikenlaisista rinnoista, isot on kivat, mutta jostakin syystä pidän vielä enemmän pienempikokoisista, A-kuppi on ihan mahtava. Ehkä tässä on kolmenkympin ohittaneella jonkinlainen lolita-kompleksi, haluaa nuorempaa, ja pienet rinnat on jonkinlainen nuoren naisen tunnusmerkki, yleensä. Enkä nyt tarkoita mitään alaikäisiin sekaantumista, vaan itseäni selvästi nuorempaa, sellaista 20-kymppistä, pieni- ja kiinteärintaista.

Kyllä a-kupin rintoja kehtaa näyttää, puolet miehistä on varmasti niihin täysin lääpällään, toinen puoli hyväksyy ne kyllä, vaikka pitäisivät enempi isoista. Miehesi oli tollo jos ei osannut rintojasi hyväillä ja pitää niitä arvossa.

Kyllä pienirintainen nainen on ainakin minun mielestäni seksikkäämpi kuin isotissinen. A-kupin rinnat ovat käteensopivat, pitääköhän se paikkansa että pienemmät rinnat ovat herkempiä hyväilyille. Olen saanut pelkkiä rintoja hyväilemällä naiselle orgasmin. Kyllä se on mukava tunne kun laittaa takaapäin kädet paidan alle rinnoille ja saa nännit kovettumaan.

Ikä +45v. ja A-kupin rinnat. Ikä ei näy rinnoissani oikeastaan yhtään. Ne on pyöreät ja niissä on suht isot nännit. En välitä hittoakaan siitä, mitä mieltä miehet on niistä, sillä minä olen tyytyväinen.
Kivaa joulua kaikille!

Minulla on pienet rinnat, kuppikoko a. Mieheni ei koskaan avioliittomme aikana halunnut hyväillä tai koskettaa niitä.
Ei edes lasten odotus ja imetysaikana jolloin rinnat kasvoivat kuppikoolla ja olivat todella kauniit.
Huomasin kuitenkin että häntä kiinnostavat todella isot rinnat, rintojen väliin paneminen jne.
Nyt suihkussa kokeilin rintojani, hyväilin saippuavaahdolla, sivelin ympäriinsä. Nojauduin eteenpäin ja kokeilin niitten kokoa ja muotoa.. Ihan ok minusta. Vaikka olivatkin pienet.
Haaveenani on että niitä imeskeltäisiin rajusti, hyväiltäisiin..
Itsetunto meni kyllä avioliitossa niin pahoin että tuntuu etten uskalla niitä tissejä edes kenellekkään näyttää.
Onko miehet niin että vain isot kelpäavat? Täällä elleissä naisetkin valittavat jopa c-kupin rinnoista että liian pienet, isommat pitäisi olla.

Olen aika moneen naiseen ja rintapariin elämässäni tutustunnut. Kuppikoot A:sta F:ään. Mieluisimpana yhdet A ja D parit. Vertailussa eniten arvostamani asia on herkkyys. Herkät nännit omaavat ilmeisesti suoran yhteyden pillun kostuttamiseeen. Nämä mainitut A rinnat olivat kyllä ainutlaatuiset. Neito sai todella vavisuttavan orgasmin kun hyväilin nännehkä kielelläni.

Mies 67v

Olen saanut tutustua n. 20:een tissipariin ja niitä kantaneisiin ihaniin naisiin. On ollut kaikkea A:sta F:ään. Ihanimmat olivat yhdet A ja yhdet D rinnat. Mitä herkemmät nännit ja nännipihat; sen parempi. Herkistä nänneistä näyttää olevan suora yhteys hanaan, joka laskee kosteutta pilluun. Parhaita A tisuja nuollessani säikähdin pahanpäiväisesti. Neito sai huimimman orgasmin, mitä olen nähnyt. Minä en ollut koskenut muualle kuin nänneihin.

M 69v