Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:mä jopa tunnistin sielt muutaman tissit :ashamed:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Onneksi en silloin laittanut kuvaa, jos olis sattunut koneella olemaan niin varmaan olisin laittanutkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ohhoh:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ohhoh:Joillakin on kyllä hävettävän pienet... epänaiselliset.
Pieni on naisellista.
Arvasin, että sirkka älähtää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ohhoh:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ohhoh:Joillakin on kyllä hävettävän pienet... epänaiselliset.
Pieni on naisellista.
Niin, ihan senhän takia sä ton alunperin kirjotitkin. Pälli.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ohhoh:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ohhoh:Joillakin on kyllä hävettävän pienet... epänaiselliset.
Pieni on naisellista.
Alkuperäinen kirjoittaja ohhoh:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ohhoh:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ohhoh:Joillakin on kyllä hävettävän pienet... epänaiselliset.
Pieni on naisellista.
Mistä päättelit, että tarkoitin juuri sinua? Aikuismaista alkaa haukkumaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ohhoh:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ohhoh:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ohhoh:Joillakin on kyllä hävettävän pienet... epänaiselliset.
Pieni on naisellista.
Mistä päättelit, että tarkoitin juuri sinua? Aikuismaista alkaa haukkumaan...
Niin, sähän et ollenkaan haukkunut. Kyllä hävettäis olla sinä.
Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:mä jopa tunnistin sielt muutaman tissit :ashamed:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:![]()
![]()
Kyllä noista tisseistä jaksetaan nyt hehkuttaa
![]()
![]()
Mutta jestas, kuka oli se josta oli kasvotkin näkyvillä? Oli meinaan aika tosi kaunis kasvoiltaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:taidan olla ainoa joka ei viittiny sitä alkuperäistäkään ketjua kokonaan katella![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Säälittävää:Heh, hah, heh.... Toivottavasti omat "nuput" löytää joskun oman mamin tisut youtubestaKohta joku iltispvä lehti nostaa ton uutisiin ja voipi olla, että sitten vasta tota videota ladataankin monelle koneelle. Voi surku, kun mua hävettää noiden puolesta, jotka laittoi tisunsa kaiken kansan pällisteltäväks.
Alkuperäinen kirjoittaja Säälittävää:Heh, hah, heh.... Toivottavasti omat "nuput" löytää joskun oman mamin tisut youtubestaKohta joku iltispvä lehti nostaa ton uutisiin ja voipi olla, että sitten vasta tota videota ladataankin monelle koneelle. Voi surku, kun mua hävettää noiden puolesta, jotka laittoi tisunsa kaiken kansan pällisteltäväks.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja hih:kohta voidaan leikkiä "Yhdistä palstalaisten osat, muodosta kokonaisuus"![]()
Sitä vartenhan on jo sellainen laulukin olemassa: pää,...tissit, peppu...vaimitensenymeni
Alkuperäinen kirjoittaja nolo:Alkuperäinen kirjoittaja Säälittävää:Heh, hah, heh.... Toivottavasti omat "nuput" löytää joskun oman mamin tisut youtubestaKohta joku iltispvä lehti nostaa ton uutisiin ja voipi olla, että sitten vasta tota videota ladataankin monelle koneelle. Voi surku, kun mua hävettää noiden puolesta, jotka laittoi tisunsa kaiken kansan pällisteltäväks.
Eipä tuolla kasvoja näy!! Tuskimpa kukaan mukula arvaa, että noi on just mun äidin tisut, vaikka kuvan näkiskin.
Harmitontahan tuo on! Sääli vaan kun kivasta ketjusta nousi näin iso kohu ja nyt vielä tuo typerä pätkäkin youtubessa..