Tissit jotenkin tosi arat, mistä voi johtua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jfkgkg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jfkgkg

Vieras
Tunnen yleensä oviksen, tissit saattaa olla hieman turvoksissa mutta ei arat kuitenkaan. Nyt mahassa tuntui todella voimakkaasti ovis ja tissit on arat

Mistä voi johtua että nyt yhtäkkiä on näin voimakkaat ovisoireet? Ei viime menkoista kuitenkaan 2 viikkoa vielä (ihan varma en ole)

Ehkäisykapseli käytössä

Mulla alkaa tissikipu yleensä jo heti oviksen jälkeen ja kestää menkkoihin asti.

Toisilla se on raskausoire ja minulla satavarma menkkaoire. Sen kerran kun tissit eivät olleet kipeät, olinkin sitten raskaana... :)

Voi keho toimia joskus erilailla. Itse ihmettelin rintojen kipeytymistä kun odottelin menkkoja, minulla ei ole ikinä rinnat kipeenä ennen kuukautisia. Noh, tällä kertaa olivat.

No en varmaan oo ku vähän aikaa sit oli tosi runsaat menkat ja toi kapselikin kädessä

Niin joo, oli aiempaa runsaammat menkat.. Paljonkin runsaammat, iso lammikko tuli paperiin pyyhkiessä, normaalisti aika normaalit, ei tuolleen tule verta koskaan

Sun hormoonit toimii nyt voimakkaammin. Mulla aina ennen menkkoja tosi pinkeät ja arat rinnat. Kun on pienet rinnat, eron menkkojen jälkeiseen oloon huomaa tosi selvästi. Ei ainakaan mulla mitään vakavaa eikä tarkoita raskautta.

Yhteistyössä