Tissit. Paljon asiaa tisseistä.

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Käytiin eilen kaupoissa, mie kävin myöski rintsikkaostoksilla. Näinpäs siinä sitte yhen vanhan luokkakaverin. Ihmettelin taas kerran, miten se on onnistunu latistaan tissinsä niin että oli lähinnä lauta koko akka. Ja siis niin se on aina arkena, että se on lauta, mut juhlissa ko olen sen nähny tai baarissa, niin sillä on ollu ihan mahottomat silarit tyrkyllä melkein leuvassa asti. Siinä se taas katteli dd-kuppeja itelleen ja rinnanympärys oli lähinnä miinus aaaa. Teki niin mieli kysyä että mitä superlitistäjää se piettää...

No ei siinä mittään, minun ukko pööpöili siinä lähettyvillä vauvan kans ja kuuli, ko tämän minun luokkakaverin nelivuotias tyttö rupes mankumaan "äitiiii, anna tissiäää, mulla on jano" ja äitinsä huikkas takas että ootappa nyt. Itekseni hihittelin ja satuin vilkaseen minun miestä, sen suu oli loksahtanu auki ja se tuijotti sitä lasta.
Kait se muija meni sitte imettään sitä taaperoa sinne sovituskoppiin ko kisko sen sinne kädestä perässään. Me häivyttiin vähin äänin.

Minun mies oli niin järkyttyny että käveli zombiena autoon, ei puhunu koko matkalla mittään, kotona sitte alko vaikeroimaan että MIKSI kukkaan imettää isoja lapsia, niillä on hampaat ja kaikki :laugh: Ja tätä asiaa on vatvottu meillä ennenki, mut nyt se raukka taas koki järkytyksen.
Sanoin sille että kukanenki tavallaan, jos äiti tahtoo imettää vaikka teiniänsä niin ei se oo meiltä pois. Ja kysyin mieheltä että minkä ikästä on sopiva vielä imettää, niin vastaus oli "no vauvaa" :laugh:

Onhan se toki kätevää ko on lapselle aina juotavaa mukana, ja tosiaan, kukanenki tehköön miten tahtoo mut en miekkään silti ihan ymmärrä, kaksvuotiaan ehkä just ja just...

Millähän mie saan tuon minun ukon eheytymään. Se varmaan sai traumoja ja säikähtää jos näytän sille tissit. :xmas:

Eli oisko toi kuppikoon vaihtelu ratkaistavissa tolla imetyksellä? Kato jos juhlissa on ilman lasta ni rinnat täyttyy? ;)

No eeeei. Mut jos tosiaan vielä 4-vuotiasta imettää, niin ei oo ihmekään jos pienirintainen. Käyttää sit vaan hyvin topattuja liivejä. Mä imetin 1,5 vuotta ja pieneksi rupuskoiksi nää jäi.

Alkuperäinen kirjoittaja daa:
Eli oisko toi kuppikoon vaihtelu ratkaistavissa tolla imetyksellä? Kato jos juhlissa on ilman lasta ni rinnat täyttyy? ;)

No eeeei. Mut jos tosiaan vielä 4-vuotiasta imettää, niin ei oo ihmekään jos pienirintainen. Käyttää sit vaan hyvin topattuja liivejä. Mä imetin 1,5 vuotta ja pieneksi rupuskoiksi nää jäi.

No ei, se on ollu tuommonen vaihtaritissi jo opiskeluaikoina. Ja ne lollot esim baarissa käydessä ei oo mitenkään selitettävissä toppauksilla :|

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:

No ei, se on ollu tuommonen vaihtaritissi jo opiskeluaikoina. Ja ne lollot esim baarissa käydessä ei oo mitenkään selitettävissä toppauksilla :|

Normitoppausten sijasta tai lisäksi suuri määrä ylimääräistä pumpulia?

Alkuperäinen kirjoittaja x:

Normitoppausten sijasta tai lisäksi suuri määrä ylimääräistä pumpulia?

Mut siis mieti, sellanen joku kunnon tissipaita joka hädintuskin peittää nännit, kyllä sen näkis jos siinä sitte jotaki toppauksia tms on mukana. Ko ne rinnat näkkyy ihan selvästi, paljasta pintaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Topattujen rintsikoiden olemassaolo tuli minulle järkytyksenä nöösipoikana. Tuntui, että minua oli pahan kerran vedetty nenästä. Miten naiset voivatkin olla niin petollisia?

Älä nyt, tunnen miehen joka toppaa alkkarinsa. Miten miehet voiki olla niin petollisia... Monikohan nainen senki tyköä on lähteny päätä pyöritellen. :xmas:

Topattujen rintsikoiden olemassaolo tuli minulle järkytyksenä nöösipoikana. Tuntui, että minua oli pahan kerran vedetty nenästä. Miten naiset voivatkin olla niin petollisia?

Älä nyt, tunnen miehen joka toppaa alkkarinsa. Miten miehet voiki olla niin petollisia... Monikohan nainen senki tyköä on lähteny päätä pyöritellen. :xmas:

Valuukohan sillä touhutippoja niin, että niissä voisi uida? Ettei vaan käyttäisi sitä varten jotain miesten tenaa.

Vaikka olenkin varsin imetysmyönteinen, niin kerran kun olin kylässä silloisen poikakaverin kanssa hänen kavereittensa luona, täytyy sanoa että hiukan, öh, ihmettelin kun kesken kaiken 5v poika juoksi äitinsä paidan alle maidolle :D

jos hyväkin tuttu niin tuossa tapauksessa ottaisin asian puheeksi ja kysyisin ettei vaivais.
mulla ainakin niin suulaita kavereita, multa kysyisivät varmaan. itsekin voisin esittää kyssärin

Ihan eri ilmiö tuossa on kyseessä. Kalsarien toppauksella pyritään vähentämään siittiöiden tuotantoa. Se on siis ehkäisykeino.

Höpö höpö, se äijä tunnustanu ihan ylpeänä parantelevansa etuvarustusta että sais naiset kiinnostumaan :laugh:

Hoo! Ainakin mä koen vähän kiusalliseksi kyylätä kenenkään etuvarustusta, jos ei jo olla niissä hommissa! Aika hyvin osaankin pitää katseeni ylempänä, melkein aina.

Ihan eri ilmiö tuossa on kyseessä. Kalsarien toppauksella pyritään vähentämään siittiöiden tuotantoa. Se on siis ehkäisykeino.

Höpö höpö, se äijä tunnustanu ihan ylpeänä parantelevansa etuvarustusta että sais naiset kiinnostumaan :laugh:

Hoo! Ainakin mä koen vähän kiusalliseksi kyylätä kenenkään etuvarustusta, jos ei jo olla niissä hommissa! Aika hyvin osaankin pitää katseeni ylempänä, melkein aina.

Joo-o, ei tuu paljoa etumusta kytättyä jos ei sitte joku ohikulkeva mies ole pukenu tiukkaaki tiukempia hiihtareita jalkaan :laugh:

Joo-o, ei tuu paljoa etumusta kytättyä jos ei sitte joku ohikulkeva mies ole pukenu tiukkaaki tiukempia hiihtareita jalkaan :laugh:

Tai pyöräilypökä! :headwall:

Yhtä kokovartolomqvistiä yritin aina kyylätä, kun tuli vastaan pyöräilytamineissa. :headwall:

Turbojurpo rantavarustuksessa:

images

Yhteistyössä