Olinpas tuossa kuskina...

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Ja menin sitte yheltä grilliltä hakkeen tupakkia ko mies soitti että tarttis tua. Päätin siinä sitte ostaa itelle limsapullonki, ko ex-ukko pelmahti selän taakse ja huikkas myyjälle että hän maksaa... Ja mie tietenki olin niin vittuperkelettä mielessäni, en sitte sanonu mittään... Noh, sinänsä hyvä että tuo minun exä on ollu selvänä jo pitempään ko se on ainoa ehto että saa vappaalla jalalla kulkea, joten mittään välikohtauksia ei tullu tällä kertaa :D Siinä vaihettiin pikasesti kuulumiset ja lähin autolle, nii se seuras perässä, ehin istahtaa kuskin paikalle ko se kyykisty siihen oven rakkoon, otti minun käjet kässiinsä ja katto niin vilpittömästi silmiin, totes että olen kauniimpi ko koskaan :xmas: Ja sano olevansa niin onnellinen ko saan lapsen miehen kans joka ossaa arvostaa minua :|
Ja minen osannu sanoa mittään, tölläsin vaan suu auki :o Toivotti sitte turvallista matkaa ja lähin ajeleen takas landelle, istuin vissin koko matkan monttu auki ja mietiskelin että ne tais olla ainoat kauniit sanat siltä äijältä 10 vuoteen... :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:
Varmaan tuli yllätyksenä :D
Ehkä sekin on saanut hitusen järkeä päähänsä? =)

No kyllä vissin juu, näkkee sen nyt ko on siihen pariinki otteeseen törmänny että viina ym siltä sekottaa pään. Ja jos oikein tarkkaan muistelee nii kyllä meillä niitä kivojaki hetkiä oli, sillon ko se sattu olemaan selvinpäin. Mut se oli harvoin se... :/
Nyt se ainaki napsii ne mielialalääkkeensä sun muut säännöllisesti mut kauanko sitä kestää, ei voi tietää :xmas:

Eipä nyt sentään liioitella. Kyllä lähes kaikki ihmiset tuntevat joskus katumusta ja empatiaa.

Alkuperäinen kirjoittaja uskokaa jo että ihminen ei muutu:

Eipä nyt sentään liioitella. Kyllä lähes kaikki ihmiset tuntevat joskus katumusta ja empatiaa.

Tuohon sinun nikkiin vedoten, kyllä mie olen nähny montaki ihmistä jotka on muuttunu. Ja tämän yhteiskunnan takia mie toivon että se minun ex-ukkoki muuttuis lopullisesti, ettei yksikkään akka sen uhriksi ennää jouvu. :xmas:

Ja jos se äijä onki jotaki katumusta ja empatiaa tuntenu niin se on osottanu sen ainaki minua kohtaan vetämällä turpiin ja polkemalla itsetuntoa vähän lissää. Onneksi on ex.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Oletko hyytis raskaana? vai mitä ex puhui lapsen saamisesta?

Joo.

voi kun ihana kuulla =). Onnea paljon ja tsemppiä raskauteen. Onko minkä verran viikkoja?

Kiitos. :flower: Eipähän näitä paljoa, 14 suunnilleen. Pikkuhiljaa etteenpäin :D

Joo.

voi kun ihana kuulla =). Onnea paljon ja tsemppiä raskauteen. Onko minkä verran viikkoja?

Kiitos. :flower: Eipähän näitä paljoa, 14 suunnilleen. Pikkuhiljaa etteenpäin :D

Sehän on pian puolessa välin =). Olipa kyllä päivän paras uutinen tämä =)

Joo.

Sehän on pian puolessa välin =). Olipa kyllä päivän paras uutinen tämä =)

Alkaahan tuo olla juu. Maha on saman kokonen kohta mitä esikoista oottaessa oli siihen aikaan ko hätäsektioon tuli lähtö... :xmas: Tosin sillon mulla oli kyllä aika pieni masu, ko eivät meinannu sektioon mennessä ees uskoa että viikkoja ois enemmän ko korkeintaan 25 :D Turvotusta kait suurimmaksi osaksi kuitenki, meinas lääkäri että ei se minun kokosella kovin isoksi pääse kuitenkaan :D

Yhteistyössä