Tissit pullahtaa ulos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aarrrgghh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aarrrgghh

Vieras
rintaliiveistä aina jos tekee jotain enemmän tai esim kumartuu ottamaan ylös jotain lattialta... Myös jos menen makuulle kyljelleni toinen tissi valahtaa ulos kupista. Olen kokeillut vaikka kuinka paljon erikokoisia liivejä ja aina ongelmaa tulee. Lisäks mulla on huomattavasti eripari rinnat ja lisäks suipon malliset ja tietty riipparit ovat kun 3lasta pitkään imetetty...

Alkuperäinen kirjoittaja näin se on;23550340:
Väärän malliset ja kokoiset liivit. Mene liiviliikkeeseen niin saat kunnon liivit eikä pullahtele enää.

Jep, esim. Changeen kannattaa mennä. Suurimmalla osalla on vääränkokoiset liivit. Mä luulin et mun koko on 75 B kun se on 65 D! Kaupan liiveissä on aivan liian isot ympärysmitat, aina mulle liian löysät (nousee aina ylös ja ei istu)

Erikokoisille rinnoille voisi käydä sellaiset rintaliivit, josta saa täytteen pois. Ottaa siis täytteen pois isommasta rinnasta ja pieneen jättää. No mutta mene ihmeessä liivikauppaan, niin saat kerralla sopivat.

Ihan liivimallista riippuu, istuvatko vai eivät. Kannattaa vaan ahkerasti sovitella kaupoissa erilaisia rintsikoita. Eilen sattumalta löysin cittarin alesta kahet just sopivat :)

Suosittelemamme liivikoko EU / UK -mitoituksella = 70F / E

Tuon tuloksen sain. Voiko olla tosi? Yleensä mulle on annettu b-75,c-75 tai c-70.

Voi olla. Mä kuvittelin olevani joku 75-80 C niin olinkin 70 E, nykyään 65 F. En meinannut uskoa mutta kun näitä liivejä kattelee niin prkl kyllä tissit näyttää näiltä hyvissä ja ovat just sopivan kokoiset! B- ja C-kupit ovat aika pienet rinnat, suurimmalla osalla on isommat (mutta toki osalla nuo tai pienemmät)

Yhteistyössä