Titaani sormus ja nahkat lähtee....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuu

Vieras
meillä kihlasormuksina titaani sormukset, sellaset leveät. Nahkat lähtee sormuksen alta, taas nahka vereslihalla. mistä johtuu?? oon käsien pesun jälkeenkin kuivannu sormuksen alta, kun aattelin sen johtuvan siitä, mut ei mitään vaikutusta. pitääkö vaihtaa sormusta vai mistä tää johtuu?? Nyt sormuksen alla haavateippi, vai pitäskö sormus ottaa kokonaan pois ennenkun iho paranee...

Mellä on myös leveät titaanivihkit, eikä niiden kanssa ole ollut mitää ongelmia. Tuntuu oudolta ajatella että titaani itsessään aiheuttaisi ongelmia, sehän on allergisten hyvin sietämä metalli ja sitähän käytetään kai tekonivelissäkin yms.

Uskoisin että olet herkistynyt sormuksen koolle, et niinkään materaalille. Pidätkö sormusta yötä päivää? Se kannattaa ottaa pois aina käsien pesun ajaksi ja muutenkin silloin kun et "edusta". Iho hautuu leveän sormuksen alla. Joka tapauksessa ottaisin ehdottomasti sormuksen pois enkä pitäisi uudelleen ennen kuin iho on kokonaan parantunut ja senkin jälkeen pitäisin taukoja sormuksen pidosta kotioloissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Runko:
Mellä on myös leveät titaanivihkit, eikä niiden kanssa ole ollut mitää ongelmia. Tuntuu oudolta ajatella että titaani itsessään aiheuttaisi ongelmia, sehän on allergisten hyvin sietämä metalli ja sitähän käytetään kai tekonivelissäkin yms.

Uskoisin että olet herkistynyt sormuksen koolle, et niinkään materaalille. Pidätkö sormusta yötä päivää? Se kannattaa ottaa pois aina käsien pesun ajaksi ja muutenkin silloin kun et "edusta". Iho hautuu leveän sormuksen alla. Joka tapauksessa ottaisin ehdottomasti sormuksen pois enkä pitäisi uudelleen ennen kuin iho on kokonaan parantunut ja senkin jälkeen pitäisin taukoja sormuksen pidosta kotioloissa.

joo, mut tuntuu tyhmältä olla ilman sormusta. mulla toisessa sormessa vielä leveempi hopea sormus eikä sen kanssa mitään ongelmia.... miksköhän??

Hei,
mulla oli sama ongelma kun kysymyksen laittajallakin.
Sormus täytyy kuivata todella hyvin käsienpesun jälkeen.
Mitä jos suurentaisit sormustasi hieman?
Minä suurensin sormustani ja nyt ei ole enää mitään ongelmia ollut:)

Yhteistyössä