Titi nallen talo,millainen paikka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "menossa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"menossa"

Vieras
Ollaan suunitteltu että voitaisiin mennä käymään.
Onko millainen paiika,viihtyykö lapset koko päivän?
Katselin nettisivuilta että on koko päivä jotain ohjelmaa.
Mites ruokailu,omat eväät vai?

Ihana paikka. Alle 5-vuotiaiden unelma, paljon tehtävää ja touhuttavaa. En ehkä ihan koko päivää saisi siellä kulumaan, mutta 3-4 tuntia voisi käyttää. Ei tainnut olla ko. talossa ruokailua mutta vieressä on Ikaalisten kylpylä ja hyviä ruokapaikkoja. Yhdistäkää vierailu talossa ja kylpylässä!

Voisin kuvitella että olisi samantyylinen kuin Hilarius Hiiren kylä vai tietääkö joku?
Peurunka -hotellilla on paketteja sinne, yksi vaihtoehto.
Lapset, 3- ja 4 -vuotiaat, tykkäsivät kovasti. Hiiret ja noita leikittivät lapsia koko vierailun ajan ohjelmien lomassa. Pieni paikka joten 3h ehkä sopiva aika siellä.

[QUOTE="ccc";24221043]Voisin kuvitella että olisi samantyylinen kuin Hilarius Hiiren kylä vai tietääkö joku?
Peurunka -hotellilla on paketteja sinne, yksi vaihtoehto.
Lapset, 3- ja 4 -vuotiaat, tykkäsivät kovasti. Hiiret ja noita leikittivät lapsia koko vierailun ajan ohjelmien lomassa. Pieni paikka joten 3h ehkä sopiva aika siellä.[/QUOTE]

Peurunkaa ja Ikaalisia ei kannata verratakaan samana päivänä. Titi-nallen talo on must juuri alle 5v lapsille. Toki se on mun mielestä vähän kallis, vanhempienkin kun täytyy sisäänpääsy maksaa. Mutta sillä rahalla sitä voi siellä päivän juostakin. Sisään ja ulos.

Ruokailupaikkaa siellä ei ole, mutta Ikaalisten kylpylässä -- 300 m päässä niitä toki on, taikka omat eväät voivat olla hyvä vaihtoehto. Jos sää sallii niin ilmainen ranta Ikaalisten kylpylän edessä on myös mukava ja matalarantainen.

Jes, mä oikein odotan jokavuotista käyntiä Ikaalisissa- maanantaina lähtö siihen suuntaan

[QUOTE="vieras";24221558]Peurunkaa ja Ikaalisia ei kannata verratakaan samana päivänä. Titi-nallen talo on must juuri alle 5v lapsille. Toki se on mun mielestä vähän kallis, vanhempienkin kun täytyy sisäänpääsy maksaa. Mutta sillä rahalla sitä voi siellä päivän juostakin. Sisään ja ulos.

Ruokailupaikkaa siellä ei ole, mutta Ikaalisten kylpylässä -- 300 m päässä niitä toki on, taikka omat eväät voivat olla hyvä vaihtoehto. Jos sää sallii niin ilmainen ranta Ikaalisten kylpylän edessä on myös mukava ja matalarantainen.

Jes, mä oikein odotan jokavuotista käyntiä Ikaalisissa- maanantaina lähtö siihen suuntaan[/QUOTE]

No miten ne Titi-nallen talo ja Hilarius Hiiren kylä sitten eroaa toisistaan??? :)

Hilarius hiiren paikka ainakin silloin kun oli jyväskylässä oli aika surkea. Tänä kesänä ois tarkotus käydä tuolla titinalle paikassa, ei ole koskaan käyty.:) tytöt 4v ja 2v odottavat kovasti.:)

Yhteistyössä