titinalle talo!

No ei oo kallis ja 3-vuotiaalle oli oikein passeli. Ei mikään huvipuistomainen, vaan rauhassa sai touhuta ja tutustua leluihin ja paikkoihin. Parasta tietenkin oli tavata nalleja ja nähdä niiden esiintyvän.

Alkuperäinen kirjoittaja Murmeli -76:
Me käytiin viime kesänä ja mun mielestä tosi tylsä paikka.Ainakaan meidän pojat ei viihtyneet ja oli myös kallis.

oli kyllä aika tylsä. Meillä oli poika 2v 11kk kun käytiin ja sillä ei oikeesti kiinnostanu pätkääkään. Samalla reissulla käytiin myös särkänniemessä ja siitä nautti. No, onhan tuo meidän poika vauhikas olemassaankin :whistle:

muoks* lisäänpäs vielä että niitä nalleja ei halunnu halia ollenkaan..tais vähän pelätä niitä.

Me ollaan monesti oltu menossa sinne kun ollaan kylpylän puolella käyty uimassa, mutta aina vaan tykätään että olis neljältä kallista. Tosin tuleehan sitä köäytettyä rahaa muuhunkin mutta jotenkin vaan SIITÄ ei maksais niin paljon. Ollaan sitten käyty muissa paikoissa lasten kanssa, kuten eläintarhoissa ja leikkipuistoissa ja eri kylpylöissä koska ainakin meijän lapset tykkää enemmänkin uida ja pulikoida vedessä.

Sopii rauhallisille lapsille minusta. Omaa vilkasta poikaa en veisi ikinä. Vetäis sen talon maan tasalle ja juoksis ulos :D Mutta rauhallisen ja tekemistä kaipaavan lapsen veisin ehdottomasti.

ja mun mielestä on ehkä kivempi kuin vaikka Muumimaailma. Muumimaailmassa ei juuri mihinkään saa koskea eikä paljon mitään pääse tekemään itse. Ti-ti-nallen talossa taas kaikkeen saa koskea. Eikä ole niin suurta ryysistä.

Käytiin toissa kesänä ja (silloin 2v) meidän neiti tykkäs kovasti, viime kesän käynnistä nautti vielä enemmän, kun pystyi paremmin touhuamaan... Käytiin samalla reissulla muumimaailmassa ja enemmän tykkäs ti-tinallen talosta... Vanhempien kannalta muumimaailma on niin laaja alue että meidän muksu meinas hukkua väkijoukoon, mut tititalossa kun piti edes ulko-ovea silmällä, niin tiesi suunnilleen mistä etsiä... :)

Me käytiin perjantaina koko perhe, aivan ihana paikka =) . Meillä siis mukana lapset 5v, 3v ja 2v, ja kaikki tykkäsivät. Saivat touhuta omiaan, kaikenlaista tekemistä riitti. Ja kiva kun nallet ja Riitta olivat melkein koko ajan siellä halattavana :) , ei muuta kuin hyvää sanottavaa paikasta.

Me käytiin viime kesänä ja meidän kuopus Titinalle-fani oli aivan haltioissaan. Silloin kun me olimme talossa, siellä oli aivan liian paljon väkeä. Se vähän häiritsi minua, mutta ei tätä kuopusta. Me hölmöt ostettiin kaikille se ranneke ja se oli kyllä turhaa... Isommat eivät välittäneet koko jutusta. Parempi olisi ollut, että ranneke olisi ostettu esim vain tälle kuopukselle ja minulle. Isommat muksut ja mies olikin melkein koko sen ajan siellä ulkona ja siellä viihtyivät isommatkin (+ alakerran kahviossa ja peuhupaikassa). Olisi kiva kyllä käydä uudelleen =)

Me käytiin viime kesänä ja meidän kuopus Titinalle-fani oli aivan haltioissaan. Silloin kun me olimme talossa, siellä oli aivan liian paljon väkeä. Se vähän häiritsi minua, mutta ei tätä kuopusta. Me hölmöt ostettiin kaikille se ranneke ja se oli kyllä turhaa... Isommat eivät välittäneet koko jutusta. Parempi olisi ollut, että ranneke olisi ostettu esim vain tälle kuopukselle ja minulle. Isommat muksut ja mies olikin melkein koko sen ajan siellä ulkona ja siellä pihalla viihtyivät isommatkin (+ alakerran kahviossa ja peuhupaikassa). Olisi kiva kyllä käydä uudelleen =)

tykättiin tosi paljon! Varsinkin meidän 2,5v tyttö oli ihan haltioissaan ja tanssi nallejen kanssa. Myös 4v poika tykkäsi kun sai touhuta ja koskea joka paikkaan. Paljon parempi paikka kuin muumimaailma, joka oli todella pettymys meille. Minusta titinalle talo ei ollut kallis, muumimaailma oli todella kallis!

Yhteistyössä