Tjaah, onko se nyt Pentti vai Ahmed joka yritti pilkkoa kirveellä muita kuin halkoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuira & Liminka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No totta kai ne on sivistyneen länsimaalaisen mielestä sairaita koska tekevät mitä tekevät, mutta lääketieteen kannalta he eivät keskimäärin ole,

Heidät, niin sanotut normaalit (joskin vähälahjaiset kehitysmaalaiset) on vaan onnistuttu aivopesemään oman uskontonsa ja kulttuurinsa suosiollisella myötävaikutuksella

Kuka kaipaa tuollaisia? No vihervassarit valitettavasti, ja he tulevat kyllä kokemaan melkoisen romahduksen kuntavaaleissa. JEE

Sun sepustukses pikkasen ontuu. Mut sepä ei ullata ketään.
Jatka toki öyhötystä, sehän sulta näyttää sujuvan.
( luitko jo tän kirvesheilujan tietoja? )

vastaa nyt kuitenkin onko noi oikei sto ter rosisti-epäillyt mi el isai raita vai ai vope styjä rep pano ita

Ei kumpaakaan

Suomipoika on menestyksekkäästi ennenkin puolustanut maataan vae kivalta isilta tunkeutujilta

Siksi on ihan luonnollista reagoida siihen, kun te vi h erpunikit haluatte avata portit näille rr @iska ajille, tikittäville i s-isaika poo mm eeille ja paeaenk atko jille

Herättäähän se päättäjät kun kansa pistää hanttiin mä ttujen paa pomiselle ja su oja vae rista tukselle

Menikö jakeluun?

Hirvittävä tapaus, ei pysty ees lukeen :(

Ei kumpaakaan

Suomipoika on menestyksekkäästi ennenkin puolustanut maataan vae kivalta isilta tunkeutujilta

Siksi on ihan luonnollista reagoida siihen, kun te vi h erpunikit haluatte avata portit näille rr @iska ajille, tikittäville i s-isaika poo mm eeille ja paeaenk atko jille

Herättäähän se päättäjät kun kansa pistää hanttiin mä ttujen paa pomiselle ja su oja vae rista tukselle

Menikö jakeluun?

Huoh
Onnea valitsemallasi tiellä.

Huoh
Onnea valitsemallasi tiellä.
Et nyt tajua ollenkaan kokonaisuutta, en minä olen valinnut noiden puolustajien tietä
Heillä on huoli Suomen tulevaisuudesta, siinä sivussa suojelevat teitä sjuvakkejakin, vaikkette vielä tajua parastanne

Kipaiseppa Ruotsin Malmöhön esim niin saatat hahmottaa asioita sen jälkeen realistisesti (pidetään peukkuja ettei pommi pamahda ihan vieressäsi tai luotisuihku osu kun mamujengit taistelevat reviireistään)

Et nyt tajua ollenkaan kokonaisuutta, en minä olen valinnut noiden puolustajien tietä
Heillä on huoli Suomen tulevaisuudesta, siinä sivussa suojelevat teitä sjuvakkejakin, vaikkette vielä tajua parastanne

Kipaiseppa Ruotsin Malmöhön esim niin saatat hahmottaa asioita sen jälkeen realistisesti (pidetään peukkuja ettei pommi pamahda ihan vieressäsi tai luotisuihku osu kun mamujengit taistelevat reviireistään)

Sä siis hyväksyt väkivallan kunhan se kohdistuu mamuihin ja suvakkeihin, ja haukut suvakkeja ( jotka ei hyväksy väkivaltaa, kuten esim minä) väkivallan hyväksymisestä?

jep

tosi loogista.

edelleen, onnea valitsemallasi tiellä.

viha ei ole koskaan ratkaisu mihinkään, ainoastaan sillä voi tuhota itse itsensä.

Sä siis hyväksyt väkivallan kunhan se kohdistuu mamuihin ja suvakkeihin, ja haukut suvakkeja ( jotka ei hyväksy väkivaltaa, kuten esim minä) väkivallan hyväksymisestä?

jep

tosi loogista.

edelleen, onnea valitsemallasi tiellä.

viha ei ole koskaan ratkaisu mihinkään, ainoastaan sillä voi tuhota itse itsensä.

Tumppaa nyt käärösi ja lue huomenna uudestaa, ehkä tajuat paremmin

Yhtälailla voin laittaa sinun suuhusi että hyväksyt teinityttöjen raiskaukset, murhaamiset ja ruumiin poltot loppuhuipennuksena "rauhan" uskonnon edustajalle

En kannata väkivaltaa, mutta haloon nostaminen ja pullistelu on toisinaan paikallaan, pitää niille näyttää. Tuo sandaalikansa on niin aivopestyä, kiittämätöntä ja röyhkeää (=sivistymätöntä barbaarikansaa) elättejään kohtaan että ihan :puke:ttaa

Yhteistyössä