Todella ihanaa poistaa vaatteita kaapista liian ISOINA! :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jiiihaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jiiihaa

Vieras
Ihana tunne. Ei aina tarvitse poistaa vaatteita kaapista, koska ovat liian pieniä. Ja aivan ihanaa kaivaa niitä entisiä pieniä takaisin ja huomata, että niistäkin osa on jo isoja! :D

Olen laihtunut nyt n. 15 kg ja se alkaa jo vähän tuntua vaatekoossa. Hyvä homma, tästä on kiva jatkaa.

Ja joo, ei mitään sinänsä asiaa. Kunhan halusin tämän johonkin kirjottaa. En oikein ole kelleen viitsinyt kertoa laihduttamisestani. Olkoot yllätys, kun nähdään taas. ;)

Niin onkin, tiedän tunteen, kun itse laihduin reilut 20kg;a. Silti vaatekaupassa ja sovituskopissa on vaikea ymmärtää, että mahtuukin niiiiiiin paljon pienempiin farkkuihin ja yläosiin, hämmästyttää, kummastuttaa itseänikin. Mä painoin siis aiemmin n.84 kg ja nyt 58 kg, ja pituutta 170. Onnea ap ja tsemppiä jatkossakin!

Mä kävin kanssa ostamassa pari paitaa muutama päivä sitten ja automaattisesti otin ihan liian ison koon. :D Mulle menikin monta numeroa pienempi. :D

Onnea tiipiillekin! Mun matka jatkuu, seuraavat 15 kg tavoitteeksi. =)

Kiitos Keittiönoita ja ap! Ole kuiteskin Ap kohtuullinen, ettei mene överiksi! Itse huomaan välillä olevani vähän liian innokas vieläkin kutistumaan, ja se ei ehkä kuiteskaan sopisi mulle.. Kohtuus kaikessa, tässäkin!

Niin samaa mieltä, itsellä jäi kilot päälle jo ensimmäisessä raskaudessa ja toisessa vielä vähän lisää. Nyt sain vedettyä päälle sellaiset farkut, jotka on viimeksi ollu päällä noin 4,5 vuotta sitten kun aloin odottamaan esikkoa. Ai että tuntu hyvältä saada ne taas jalkaan.

Yhteistyössä