Todella kipeä patti toisessa rinnassa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mikä voi olla? sisäinen finni? nännipihassa on ja noin herneen kokoinen kova patti ja todella kipeä! Sisällä siis ei heti ihon alla.

Mulla on toisessa rinnassa rasvapatiksi tutkittu patti, samanlainen ja samankokoinenkin mutta kivuton.

Tämä siis TODELLA kipeä, ollut jo 3 päivää. Huomenna varmaan lekuriin aiheesta? :(

T. suvussa rintasyöpää

ja just luin jostain että pahanlaatuinen kasvain tai "patti" voi olla myös kipeä, on harvoin, mutta voi olla.

Menisittekö huomenna jo lekuriin vai odottaisitteko viikon?

Alkuperäinen kirjoittaja Julietta:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
syöpä ei ole kipeä.Ihonalainen finni voi olla kyseessä.

no kyllä ainakin mun tädillä oli tositositosi kipeä se "syöpäpatti"

ja todella olen kauhusta jäykkänä, toivon tietysti, että olisi sellainen ihonalainen finni, mutta kauanko odotan että menen lääkäriin? :(

Alkuperäinen kirjoittaja no:
syöpä ei ole kipeä.Ihonalainen finni voi olla kyseessä.

Sanotaan että yleensä ei ole, mutta joskus voi olla. Kävin itse vastaavaa näyttämässä tässä alkuvuodesta ja kystaksi sanottiin. Sitä ne yleensä tuollaiset on, mutta kannattaa oman mielen kannaltakin käydä tarkistamassa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ja toki mielelläni menisin tätä viimeistään viikon päästä näyttämään. Jos on vaikka joku raju kasvaintyyppi :('
Helvetti sentään että koitellaan :(

Niin, onko se "irti", eli liikkuuko? Se on hyvälaatuisen merkki.

ei mihinkään. Toisessa rinnassa siis samanlainen 2 vuotta sitten tutkittu ja se on rasvapatti mutta se ei ole koskaan ollut kipeä. Tämä on niin kipeä, että joudun vetämään buranaa :(

tänään rinta on ollut vähän vähemmän kipeä mutta silti buranaa on mennyt jo 1600mg. Eilen se oli niin kipeä, että teki mieli itse leikkaa se pois roikkumasta tuosta..
Toivon, että olisi sellainen ihonalainen finni (isolta sellaiselta meinaan tuntuu) kuitenkin pelottaa suunnattomasti.Onko muilla ollut vastaavaa? Ja siis kipu niin voimakas, että menee unet ja se todella siis tuntuu jomottavalta KOKO ajan..

edelleen todella kipeä tuo patti, en enää usko ihonalaiseen finniin :(
Kai se minun tuuriilla syöpää on, viimeksi oli harmiton 2vuotta sitten, nyt on kutina että tämä ei olisi..
Toivottavasti pääsen pian mammoon ja ultraan, viimeksi oli kk jono vaikka menin kiireellisenä..
Täytyi käydä yksityisellä..

Mikä se sitten oli? Mua ärsyttää, kun jengi käy kyselemässä netistä mikä voisi olla, mutta eivät sitten itse vaivaudu kertomaan mitä lääkäri lopulta heille sanoi.

Minä löysin rintani yläosasta huhtikuussa patin, ensin ei ollut kovin kipeä, mutta pikkuhiljaa löytymisestä alkoi särkeä ja jomottaa. Aamuisin oli jotenkin turvonnut ja TODELLA kipeä!!! Joka päivä vain kipeämpi, välissä rauhoittui ja ikäänkuin laskeutui alemmas..eli omaa elämäänsä. Syöpä oli ja 09.07-2013 leikattiin rinta pois. Ihan vain kaikille tiedoksi, että syöpä patti voi olla todella kipeä! Mutta tosiaankin patit voivat olla paljon muutakin..aina kannattaa mennä heti lääkäriin jos ilmenee epäilyttävää. Minä pääsin heti tutkimuksiin, meni oman terveyskeskuksen kautta ja heti otettiin vakavasti.

Yhteistyössä