Todella kiva joulu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Miehellä on kaksi sinkkukaveria, joiden perheet on tuolla pohjois-suomessa. No nämä molemmat kutsuttiin meille (ex tempore) jouluaattoillaksi, kun tullaan mun vanhemmilta syömästä. Sitten kaks sellaista suhtkoht hyvässä humalassa olevaa miestä tulee meille klo 21 ja myös mies on maistanut viiniä ja konjakkia. Ite painelin nukkumaan ennen puolta yötä, mutta toi konkkaronkka remusi aamu viiteen. Joivat ja saunoivat. Kaikki nukkuu nyt, yllätys yllätys.

Kivaa joulupäivää kaikille. Tässä mä teen itselleni aamupalaa ja mietin että mitä tänään. Suunnitelmissa oli käydä mun tädillä, mutta ajokunnossahan tuo ei ole ennen iltaa. Ja illaksi on sovittu muuta. Kolmevuotias on onneksi nukkunut koko remuamisen ajan.

Meillä ei vaadittu mitään remujengiä. Mies sai mun isältä lahjaksi ison pullon jotain viskiä. No se lahja piti käyttää nähtävästi heti. Se pelasi pleikkaria ja joi 3/4 osaa siitä viskistä viime yönä.

Mitä te saatte tollasilta miehiltä?

washington-monument-view-lincoln-memorial-large-msg-115561709214.jpg

Noo olettaahan ehkä pystyi että niin siinä käy... tai ainakin ensi kerralla tiedät... :)

Mitä teet...? Tilaa muutama pitsa kotia, ja mene taksilla lapsen kanssa tädille...? :)

Yhteistyössä