Todella kivasti alkoi meijän perheen Hiihtoloma....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bullmastiffi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bullmastiffi

Aktiivinen jäsen
23.01.2007
2 303
1
36
Eilen illalla mulla iski aivan kauhea kuume 39,8c :ashamed: voimia ei ole yhtään...

Poika on kipeenä, kauheassa yskässä ja kuumeessa.
Mies sama juttu...

Eli nyt menee tämä päivä ainakin sisällä maatessa.... :headwall: :ashamed:
Tuntuu kuin olisi jäänyt jyrän alle....

Alkuperäinen kirjoittaja sarbba:
:hug: Voi ei, pikaista paranemista! Minä ja lapset oltiin tuossa taudissa viime viikolla, neljä päivää kesti just tuollainen kova kuume :/

Huoh... :ashamed: :snotty: 4päivää.... mistä mä saan voimia.... jokainen liike sattuu..

Alkuperäinen kirjoittaja Mammax1:
Alkuperäinen kirjoittaja sarbba:
:hug: Voi ei, pikaista paranemista! Minä ja lapset oltiin tuossa taudissa viime viikolla, neljä päivää kesti just tuollainen kova kuume :/

Huoh... :ashamed: :snotty: 4päivää.... mistä mä saan voimia.... jokainen liike sattuu..

:/ Mullaki piti olla kolmen sairaan lapsen kans päivät, vaikka itelläki oli tuo vajaa 40 kuumetta, oli kyllä kauheeta liikkuminen ku joka paikkaa särki, onnistuisko teillä ottaa päiväunia yhdessä ni sais pikkasen voimia. Meillä kun oltiin kaikki kuumeessa, niin onnistu hyvin ottaa pitkiä päikkäreitä, selvisi jotenkin päivistä.

Meidän perhe sairasti kans influenssan tossa kk sitten. Yksi viikko meni aika voimattomissa merkeissä, kuume ja nuha sekä yskä saivat aika huonoon kuntoon. Plus sitten vielä oksentelu ja ripuli noilla pienimmillä..

No, meillä lapselle nousi kuume heti lauantaina ;) Juuri tuota korkeaa kuumetta. Itse vielä säästynyt *kop, kop*. Jospa tässä loppuviikosta pääsisi lomaa viettämään. Paranemisia!

:hug: voimia sinne, eihän tämä ole vasta kuin ensimmäinen päivä ja vielä kerkeätte toipumaan. Meillä taas hajosi auto eilen ja olisi pitänyt lähteä keskiviikkona ajelemaan pohjoiseen. :( Eikä tietenkään saatu korjausaikaa ennen perjantaita.

Yhteistyössä