M
mävaan
Vieras
löytyisikö vinkkejä, miten pieni ja kapea eteinen toimivaksi? Mikä teillä toimii?
Meillä niin kapea, että sivuseinälle mahtuu vain lasten naulakot. Olen etsinyt siistejä seinäkoreja, joihin sais muksujen pipot ym. mitkä käytössä. Päätyseinä n. 1 metrin levyinen, jossa naulakko ja kenkäteline...
Meillä niin kapea, että sivuseinälle mahtuu vain lasten naulakot. Olen etsinyt siistejä seinäkoreja, joihin sais muksujen pipot ym. mitkä käytössä. Päätyseinä n. 1 metrin levyinen, jossa naulakko ja kenkäteline...