Todella pieni eteinen

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mävaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mävaan

Vieras
löytyisikö vinkkejä, miten pieni ja kapea eteinen toimivaksi? Mikä teillä toimii?
Meillä niin kapea, että sivuseinälle mahtuu vain lasten naulakot. Olen etsinyt siistejä seinäkoreja, joihin sais muksujen pipot ym. mitkä käytössä. Päätyseinä n. 1 metrin levyinen, jossa naulakko ja kenkäteline...
 
Meidän eteinen on noin yhden neliön kokoinen.
Toisella puolella sisään tultaessa on neljä nuppunaulakkoa, jossa roikkuu vain ja ainoastaan lasten päivittäin käytössä olevat ulkovaatteet.
Toisella seinällä on kapea kenkäkaappi, jonka yläpuolella on hylly, joka toimii hattuhyllynä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Meidän eteinen on noin yhden neliön kokoinen.
Toisella puolella sisään tultaessa on neljä nuppunaulakkoa, jossa roikkuu vain ja ainoastaan lasten päivittäin käytössä olevat ulkovaatteet.
Toisella seinällä on kapea kenkäkaappi, jonka yläpuolella on hylly, joka toimii hattuhyllynä.

Entäs aikuisten ja vieraiden takit?
 
Alkuperäinen kirjoittaja mävaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Meidän eteinen on noin yhden neliön kokoinen.
Toisella puolella sisään tultaessa on neljä nuppunaulakkoa, jossa roikkuu vain ja ainoastaan lasten päivittäin käytössä olevat ulkovaatteet.
Toisella seinällä on kapea kenkäkaappi, jonka yläpuolella on hylly, joka toimii hattuhyllynä.

Entäs aikuisten ja vieraiden takit?

Vieraiden takit mahtuu myös eteiseen (just sen takia että siellä ei meidän aikuisten takkeja säilytetä.
Eli minun ja miehen ulkovaatteet löytyy komerosta tosta eteisen läheltä.
Asutaan siis rivarissa, jossa tyypillinen ratkaisu, eli ensin pikkueteinen, sitten veski ja toisella puolella "käytävää" keittiö.
Veskin vieressä menee portaat yläkertaan ja ne oli avoportaat aiemmin, mutta teimme ne umpinaiseksi siten, että niiden alle tuli iso komero jossa säilytämme mm. ulkovaatteita.
 
Meillä kans suurin osa ulkovaatteista muualla säilytyksessä. Lasten käsineitä ym.täytyy olla helposti saatavilla ja ne onkin naulakon päällä korissa. Eniten ahdistaa tuo meidän kenkäviidakko... 4 hengen perhe - jokaisella löytyy 2 talvikengät, pojilta/isännältä saappaat, pojan crossikengät... Ja kaikki noista on kovassa käytössä, et ei kovin pitkälle voi kantaa...
 
Meillä siis käyttökengät siinä eteisen kenkäkaapissa.
Siinä on kolme laatikkoa ja jos kauniisti järjestää, menee siihen 9kenkäparia. Jos vaan ei järjestä, mahtuu siihen enemmän.
(meillä siinä nyt 18kenkäparia, viime kesältä kesäkengät ja talvikengät sekaisin :D )
Kenkäkaappi tekee ihmeitä, oikeesti :)
 

Yhteistyössä