TODELLA törkeetä !!!nettikaupasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ÖpöNaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ÖpöNaana

Aktiivinen jäsen
09.07.2006
3 372
0
36
oon tilannu 23.11 3kpl paitoja joululahjoiksi (60e)
ekan kerran soittelin perään 7pvä että missä ova kun 10pvän toimitusaika.eivät tienneet ja lupasivat olla yhteydessä.paketti luvattiin seuraavalle viikolle varmasti.
Mitään ei kuulunut...
Soitin uudestaan 13pvä ja kyselin tilausten perään,pahoiteltiin ja aiottiin
ottaa tuotantoon yhteys että toimitus pikana+ilmoittavat mulle.
Mitään ei taaskaan kuulunut...
Eilen soitin jo pikkasen äkäsenä että missäs ovat kun perjantaina lähdetään joulun viettoon ja haluan lahjatkin mukaan.
No sanoivat et se ja se henkilö soittaa tänään ja selvitetään...
Eipä soittanut!Itse äsken sitten soitin kyseiselle ja sanoi et soitteleppa toimistoajalla,hän ei voi mitään jossei toimitus kerkeä jouluksi jne...
oli muutenki todella törkeä,kun yritin sanoa että mulla kiukuttaa ko ei toimi että minne mun pitäis ottaa yhteyttä,suuttui siitä ja sano "ota minne haluat,en ala nyt selvittelemään omalla vapaa-ajalla mitään"
yritin sanoa että kuuntele ,niin oli vaan että en kuuntele lopetan nyt puhelun...

|O |O |O

Mitä hittoa mun pitäs tehä????

Toivottavasti et oo maksanu niitä? Osta paidat muualta, ja palauta ne tulevat jos joskus tulevat äkäisen kirjeen kanssa. Ja yhteys kuluttajaneuvontaan + 'mainosta*lafkaa jokapuolella. Mikä firma?

soittelisin toimistoajalla ja perusin tilauksen juuri tälle samaiselle henkilölle....
vaikka olis kuin halutut paidat, niin en periaatteessakaan enään tältäfirmalta ostelis.

jos maksoit tuoteet etukäteen sä voit mennä vaikka poliiseille sanoon että sulta kusetettiin rahat eikä luvattua tuotetta näy,yrittänyt ottaa yhteyttä lyödään luuri kiinni,ne soittaa sinne,
tai kuluttajaasiamies,siihen yhteyttä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toivottavasti et oo maksanu niitä? Osta paidat muualta, ja palauta ne tulevat jos joskus tulevat äkäisen kirjeen kanssa. Ja yhteys kuluttajaneuvontaan + 'mainosta*lafkaa jokapuolella. Mikä firma?

noku oon maksanutkin ne silloin 23.11 |O |O
eivät lähetä toimitusta ennen kuin maksettu(eipä lähetä näköjään muutenkaan)

kuluttajaneuvojalle hetimmiten laitat sähköpostia tai aamulla soitat.
Tuo on jo todella törkeää toimintaa heiltä.
Muistelin aiemmasta että lupasivat lyhyen toimitusajan jos se luvataan niin se tulee täyttää eikä tuolla tavalla vitkutella

joo ja kuten yks harmaa ehdotti niin poliisille rikosilmoitus petoksesta

Kokeile huomenna toimistoaikaan soittaa tälle samalle. Ehkä hän oli juuri töisä lähdössä vaikka lasta hakemaan tarhasta, eikä oikeasti ehtinyt siinä selvittämään asiaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:
Alkuperäinen kirjoittaja dAAA:
Yhteys kuluttajaneuvojaan tai suoraan poliisiin

no kuluttajaneuvojaan en ehkä haluis,on niin pitkäveteist hommaa...
en kait nyt tämmösestä poliisille?
voi viedä,mä odottelin kuukaudentuotetta firmasta jossa ei vastattu maileihin ei puhelimeen,kävin asemalla sanomassa,ottivat jotenkin sinne yhteyttä ja kas kummaa 3 päivää tuli tuote mutta laitoin mailin että pistin poliisit tutkiin asian ja ei mennyt aikaa kun se firma sulettii.

Laita yritykseen sähköpostia että asia menee nyt kuluttaja-asiamiehen ja poliisin tutkittavaksi. Mielenkiinnosta jos ei muuten, miten reagoivat.
Oisko voinu paketti mennä väärään osoitteeseen?

Tosi kurja tapaus, eipä ole kyseinen ihminen oikein asiakaspalvelu henkinen:/ Mahatavatko olla edes lähettämässä mitään, on niin omituista käytöstä. Onko sellainen kauppa kyseessä, että tilaavat sitten vasta tuotteet (muualta) kun asiakas on tehnyt tilauksen? Jos on, niin on tainnut tulla mutkia matkaan eivätkä osaa nyt hommaansa eikä voi myöntää. En kyllä kans ostaisi tuollaisesta liikkeestä, kerrohan nimi niin täälläkin yksi boikotoija;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Laita yritykseen sähköpostia että asia menee nyt kuluttaja-asiamiehen ja poliisin tutkittavaksi. Mielenkiinnosta jos ei muuten, miten reagoivat.
Oisko voinu paketti mennä väärään osoitteeseen?

heidän tietojen mukaan on ollut 3vkoa jo tuotannossa lähtemässä :o

Yhteistyössä