TODELLA törkeetä !!!nettikaupasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ÖpöNaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja entäs:
Meillä mies tilasi verkkokauppa.com:ista dvd soittimen ja maksoi sen etukäteen. Laitteen kanssa oli ongelmia ja lähetettiin se samantien . Laitteella oli 14 päivän palautusoikeus. Verkkokauppa.com ei ole vieläkään palauttanut rahoja, eikä myönnä että dvd-soitin on tullut perille, vaikka postin mukaan on mennyt. Mites tässä voi menetellä, pari kuukautta on jo kulunut aikaa tästä.

soita kuluttaja-asiamiehelle ja sit ilmotat tonne liikkeeseen.. Mulla kävi h&m:n kans samalla lailla... meni pari kuukautta ennen ku sain rahat takasin... Posti oli hukannu mun paketin jonka lähetin takasin...

Alkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:
kysymys!!!
huomenna kun soitan ensin kysyn milloin paketti minulla,jos ei ehdi jouluksi en kyllä paitoja sitten haluakaan...eli harmia vaan saanu silloin ...
mutta jos ehtisi niin
pyydänkö hyvitystä?jos niin millaista?

rahat kuluineen takaisin(myöskin postitus kulut, ei pelkkä paitojen arvo)

Itse tein tilauksen vasta 10.12. ja sainkin muuten tilausvahvistuksen sähköpostiin, mitä en muistanut. Löysin puhelinnumeron ja taidan soittaa sinne ja vähän kysellä. Paita olisi tärkeä jouluksi tai tosiaan täytyy alkaa korvaavan lahjan metsästäminen.

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
kysymys!!!
huomenna kun soitan ensin kysyn milloin paketti minulla,jos ei ehdi jouluksi en kyllä paitoja sitten haluakaan...eli harmia vaan saanu silloin ...
mutta jos ehtisi niin
pyydänkö hyvitystä?jos niin millaista?

rahat kuluineen takaisin(myöskin postitus kulut, ei pelkkä paitojen arvo)

tekis mieli soittaa nyt sille pällinaamalle et haluan rahat tilille huomenna ja meen muualta shoppaileen lahjani!
meni niin maku...innostuin noista lahjoista niin silloin ja nyt-grr

Koitin soittaa, muttei vastannut. Ilmottelen sitten sinulle ÖpöNaana, saanko itse tilausta vai en. Ja jos asiakas on oikeassa, niin kyllä palvelun pitäisi olla myötämielistä ja pahoittelevaa, eikä ylimielistä. Siitä tuli mieleen, että tuttavani sai vahingossa kaksi sähkölaskua. Maksoi molemmat ja sähköyhtiön piti hyvittää toinen takaisin. Moka oli sähköyhtiön, mutta tuttavani sai soitella itse numerosta toiseen, kunnes asia hoitui. Ja palvelu oli koko ajan ylimielistä, tuttavani oli itse ystävällinen, ei kimpaantunut, missään vaiheessa silti kukaan ei pahoitellut asiaa.

Itse tilasin kans tuolta shoppi.fi.stä joululahjoja. Toimitus luvattiin viim. 2 viikon kuluessa, mutta meni yli 3 viikkoa ennen kuin paketin sain.. Sain tosin sähköpostiini ilmoituksen heiltä, että toimitus viivästyy. .

Alkuperäinen kirjoittaja tiitu:
Itse tilasin kans tuolta shoppi.fi.stä joululahjoja. Toimitus luvattiin viim. 2 viikon kuluessa, mutta meni yli 3 viikkoa ennen kuin paketin sain.. Sain tosin sähköpostiini ilmoituksen heiltä, että toimitus viivästyy. .

mulle ilmoitettiin 3.12 viivästyksestä mutta siitäkin jo 2viikkoa...
ja tuo pahoittelu oli siitä että siihen mennessä paketin ois jo pitänyt olla tuloillaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Koitin soittaa, muttei vastannut. Ilmottelen sitten sinulle ÖpöNaana, saanko itse tilausta vai en. Ja jos asiakas on oikeassa, niin kyllä palvelun pitäisi olla myötämielistä ja pahoittelevaa, eikä ylimielistä. Siitä tuli mieleen, että tuttavani sai vahingossa kaksi sähkölaskua. Maksoi molemmat ja sähköyhtiön piti hyvittää toinen takaisin. Moka oli sähköyhtiön, mutta tuttavani sai soitella itse numerosta toiseen, kunnes asia hoitui. Ja palvelu oli koko ajan ylimielistä, tuttavani oli itse ystävällinen, ei kimpaantunut, missään vaiheessa silti kukaan ei pahoitellut asiaa.

Ilmoita jos viitsit!mihin nroon yritit soittaa?suoraan niille nimille vai sinne konttoriin?

Ilmoita jos viitsit!mihin nroon yritit soittaa?suoraan niille nimille vai sinne konttoriin?
Suoraan yhteen nimeen, joka oli tilisiirrossani.

Suoraan yhteen nimeen, joka oli tilisiirrossani.

samalle tyypille laitoin äsken asiallisen sähköpostin,joko tai tyyliin...

TULI VASTAUS sähköpostiin:

Hei,

tilauksenne postitetaan huomenna ja se on torstaina perillä

:o

paree ollakkin..saitko lähetystunnuksen? muuten meinaan menee ainakin 1arkipäivä lisää ennenkuin kotona on se noutotiketti...mut toivotaan näin että tulee perille

mä olen tilannut kaksi kertaa shoppi.fi paikasta, viime vuonna vyön omalla tekstillä ja isänpäiväks nyt paidan..ja tulivat ihan luvatusti,oisko viikon sisällä..ainut mitä viimeksi ihmettelin että tilauksesta sain boonusta tms.mutta kun menin tilaamaan ei sitä muutamaa kymmentä senttiä siellä ollutkaan..mut siis mulla toiminut hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
TULI VASTAUS sähköpostiin:

Hei,

tilauksenne postitetaan huomenna ja se on torstaina perillä

:o

paree ollakkin..saitko lähetystunnuksen? muuten meinaan menee ainakin 1arkipäivä lisää ennenkuin kotona on se noutotiketti...mut toivotaan näin että tulee perille

ei antanu lähetystunnusta....

no niin lähetystunnus tuli eilen tekstiviestinä.
sähköpostiin oli tullu henkilö A :lta että posti lähtenyt jne...
mutta sitten tältä henkilö B:lta (joka pottuili puhelimessa)oli tullu sähkäriä että tilauksenne peruttu,palautamme rahat heti kun ilmoitatte tilinronne
öö siis posti lähtenyt ja toinen näreissää jo perumassa tilauksen...
ihme toimintaa---

Meillä kävi noin Huuto.netin kans, maksettiin tuote muttei kuulunut mitään..poliisille tehtiin ilmotus ja oli käyneet jututtamassa tuota myyjää. Eipä mennyt sitten monta päivää kun paketti tulikin postissa.
Eli kannattaa mennä poliisille jos yrittävät kusettaa rahoja, ei semmoinen käy vaikka ois millanen nettikauppa!

outoa toimintaa!!!
en taida tilata tuosta firmasta!!
sinuna pyytäsin kuitenkin hyvitystä ..huonosta palvelusta ja viivästymisestä..ja voit vähä uhkailla kuluttajansuojaviranomaisillakin...

mutta siis tosiaan paketti on lähtenyt!just kävin postin sivuilla niin paketti on logistiikkakeskuksessa...

mut outoa että firman tyypit lähettelee noin eriäviä posteja!

no anna sille öklötyypille tilinumerosi, tiedä vaikka saisit rahat takas ;)

Yhteistyössä