TODISTE-ketju!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Leukistinen aksolotli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tässä pesee... kyllä mäkin jotain osaan. :D Tasosta en sitten sanokaan mitään, mutta jos ne on teidän mielestä rumia, niin se on ihan teidän vikanne, teidän kauneuskäsityskyvyssänne on jotain vikaa. :D

Fossiilitodiste Lentävän Spagettihirviön luomuksesta, piraattikalasta, joka on nähtävissä myös avassani.
MJ020.jpg

RAMEN!

Haastan keittiksen todistamaan noitamaisuutensa.

Haastan päättömän todistamaan päättömyytensä.

Haastan aamuäreen todistamaan äreytensä.

:vampire:

Menetkös siitä, senkin mokoooooma
a020.gif

Mutta oikeasti mä olen nikkini mukaan äreä aamuisin. Ihan hirvittävä ihminen suorastaan. Siksipä mä palstalla notkunkin aamusella, kun en kestä nähdä ketään ja pitää saada rauhassa heräillä. Mulle ei paljon parane puhella tai halia tai kysellä typeriä aamulla.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22714120:
Menetkös siitä, senkin mokoooooma
a020.gif

Mutta oikeasti mä olen nikkini mukaan äreä aamuisin. Ihan hirvittävä ihminen suorastaan. Siksipä mä palstalla notkunkin aamusella, kun en kestä nähdä ketään ja pitää saada rauhassa heräillä. Mulle ei paljon parane puhella tai halia tai kysellä typeriä aamulla.

Tämä kyllä todistaa korkeintaan lievän ärtyvyyden päivällä. Sun pitää pystyä parempaan. :vampire:

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22714175:
Siinä tapauksessa pitää kaivaa palstan syövereistä se eräs surullisenkuuluisa lahjaketju, jossa mä pääsin oikein vauhtiin :ashamed:

Tai se ketju kun kerroin palstalle että nyt lensi mies pihalle..... :D

Mahtaiskohan nuokaan riittää. Vähintään vaadimme todisteeksi videokuvaa aamulta. :popcorn:

Kun kerta yllytit ja mulla sattui olemaan tylsää.....

Ei tarvitse olla Hollywood-tähti, käydä kirurgilla, olla personal trainerin alaisuudessa tai nälkäkuurilla, jotta palautuu synnytyksestä. Kaikilla ne paikat vaan ei roiku synnytyksen jälkeen. Pömppä vetäytyi tehokkaitten jälkisupistusten ansiosta. Synnytin toissapäivänä Kolmosen. Ja mahassa on toki ylimääräistä, mutta ei se pahasti paidan alta näy ja sitä on ollut jo ennen synnytyksiäkin. Muutin kuvan väriä siksi, että iho punotti kun istua kyhjötin ennen tätä todisteiden keräämistä :xmas:

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="harmaa";22714189]Sä pilasit tän ketjun!!! Koska sä et oo oikeesti tatuoitu etkä yksisilmänen!! kalastelet vaan taas kehuja kuvillas ;)[/QUOTE]

Mutta milläs todistat sen?:D

Ei tarvitse olla Hollywood-tähti, käydä kirurgilla, olla personal trainerin alaisuudessa tai nälkäkuurilla, jotta palautuu synnytyksestä. Kaikilla ne paikat vaan ei roiku synnytyksen jälkeen. Pömppä vetäytyi tehokkaitten jälkisupistusten ansiosta. Synnytin toissapäivänä Kolmosen. Ja mahassa on toki ylimääräistä, mutta ei se pahasti paidan alta näy ja sitä on ollut jo ennen synnytyksiäkin. Muutin kuvan väriä siksi, että iho punotti kun istua kyhjötin ennen tätä todisteiden keräämistä :xmas:

Vähän söpö! Mulla näytti pari päivää synnytyksestä masu edestä ihan kivalta ja sivustakin vaan vähän pönötti, muta sivuviistosta näytin jotenkin hassun leveältä.

Onneks olkoon..kumpi tuli?:)

Yhteistyössä