TODISTE-ketju!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Leukistinen aksolotli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oliko sulla pikkuinen vatsa, kun et näy saaneen ollenkaan raskausarpia? Tosin mula oli mun mielestä mun kokoon verrattuna ihantarpeeksi iso vatsa, enkä mäkään saanut. Mut kyllä mulle jotkut sanoi, et mulla oli pieni ja sievä vatsa. Mun mies sanoi, että se oli mulle ihan kohtuuton pallo.

Kyllä se itsestä ihan tarpeeksi isolta tuntui, mutta tällä kertaa sain piiloon vielä 8. kuullakin löysän topin alle. Tosin eihän ne arvet pelkästä mahan koosta taida kiinni olla. Napakorunkin pistin tänään takasin, napa pullotti sen verran lopussa että en uskaltanut pitää raskausajan napakoruakaan kun pelkäsin, että se jää paitaan kiinni pömpöttäessään siinä ihan pinnassa kireällä ja lähtee ihoineen päivineen irti..

Taas tuli uusi lähetys!

service_02b_08.jpg

Itseasiassa mulla on nyt jo hyvin valikoimaakin!

2163395.jpg

Tähän saa tulla kaikki, joilla on jotain todistettavaa. Kun viimepäivinä täällä on ollut vaikkapa älykyydestä niin paljon puhetta, mutta oikeasti kuka vaan voi sanoa mitä tahansa itsestään. Sama pätee muihin asioihin. Esimerkiksi siihen, kuka kenenkin nimellä kirjoittaa ja millainen kukakin todella on.

Nyt on mahdollisuus iskeä todistusaineisto pöytään.:xmas:

Jos olet lahjakas, laita tuotoksesi, jos olet viisas, laita viisautesi. Jos sinulla on kuusi sormea, eikä kukaan sitä palstalla usko, laita toki valokuva. Kaikki kelpaa kolmansista nänneistä jännittäviin, kaksimetrisiin kynsiin.:attn:

Tai haluatko jonkun todistavan jotain? Laita tähän pyyntö. Mutta pääasiassa toivon, että tähän tulisi enemmän todisteita kuin katteettomia pörhistelyjä.

Todistan tähän, että leukistinen aksolotli on palstan ihanin nainen.

En ole nähnyt sun massua, mut oot siitä kertonut, et se on tavallaan "rikki". Jostain kuulin, et jos vatsalihakset on tosi piukat, voi olla, et ne repee helpommin raskauden aikana. Sä oot kaikinpuolin ihan älyttömän viehättävä ja vatsa on vaan yksi juttu. Pystyykö sitä korjata siis?

Tää vika raskaus aiheutti pahat repeymät ylävatsalihaksiin ja ne ´voidaan kyllä ommella takaisin yhteen. Sitten tuossa alhaalla on tuo tyhjä pussi joka on tavallaan kaksin kerroin mun lihasten päällä. Se myös voidaan poistaa.
Mun vatsan iho on repeytynyt todella pahasti.

Tää vika raskaus aiheutti pahat repeymät ylävatsalihaksiin ja ne ´voidaan kyllä ommella takaisin yhteen. Sitten tuossa alhaalla on tuo tyhjä pussi joka on tavallaan kaksin kerroin mun lihasten päällä. Se myös voidaan poistaa.
Mun vatsan iho on repeytynyt todella pahasti.

Jotenkin ihan hirveän vaikea kuvitella, koska olet niin ihq. Jos joku on rikki, täytyyhän se korjata.

Yhteistyössä