Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jotenkin ihan hirveän vaikea kuvitella, koska olet niin ihq. Jos joku on rikki, täytyyhän se korjata.
Mikäs tuosta tulee??
Siitä tulee villapuku meidän kaverin lapselleJoululahjaks teen mut ihan ei jouluks ehdi ku kuulin tarpeesta vasta viikko sitten.. Mutta ei kai tuo haitanne
![]()
ei haittaanätti tulee ...mulla harittaa silmät sen verran, etten tajunnu yhtään, et mikä se on :xmas:
Höh, mä en keksi mitään todistettavaa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22716716:Pyykkihuuolto ei ole vahvimpia puoliani. Eikä valokuvaus. M.O.T.
![]()
Puhtaita. Likapyykkikori on sentään lähes tyhjä.Respektii. Likaisia vai puhtaita?
Hmm. Mitä itte oot mieltä, mut mä tykkään eniten tosta ihan kellanvihreästä, must sitä vois yhdistää noiden kolmen eri punasen kanssa. Sen sijaan toi vaaleanpunainen on hieman mummomainen, mutta siitä voisi ehkä tehdä kalukukkaron.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22716716:Pyykkihuuolto ei ole vahvimpia puoliani. Eikä valokuvaus. M.O.T.
![]()
Taisi ottaa hameensa omaan käyttöön kun ei ole näkynyt täällä.
Ei, kyllä noista 90% on kuopuksen kuteita.Nakyis olevan Pietron paita tuossa alimmaisena.
Miulla on palstan kauneimman naisen kuva arkistossani. Todisteita ei tu, taytyy uskoa sanaani.
Enka karantiin narraa,
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22716839:Ei, kyllä noista 90% on kuopuksen kuteita.
Jaa kuka? Luulin, että nuo on sinulle lähetettyjä... Vai olitko sinä lähettämässä noita jollekulle?
Jonkun harmaan märkiä toiveunia vain.. muuten noista vois teettää kokovartalokukkaroita tarvitseville.
Jos osaisin sellaista tehdä niin olisin photoshopannu itelleni hirveet lihakset joka puolelle, eikä koni vaan seisois tylsästi vaan menis kiitolaukkaa pitkin peltoja.