Todiste Yleisradion propagandasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ripari Pasi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Ripari Pasi

Vieras
Muukalaisviha valtasi Sveitsin | Yle Uutiset | yle.fi

"Muukalaisviha valtasi Sveitsin
Sveitsiläiset ovat kyllästyneitä ulkomaalaisiin. Alppimaassa äänestetään sunnuntaina jo toista kertaa tämän vuoden aikana maahanmuuttokiintiöistä. EU:n kansalaisillekin halutaan rajoitukset."

Muukalaisviha. MUUKALAISVIHA. YLE artikkelissaan itse myöntää, "Maahanmuuton vastustajien lista on pitkä, ja ainakin osittain oikeutettu." -mutta SILTI KUTSUU SITÄ MUUKALAISVIHAKSI.

Tällaisesta Putin-uutisoinnista sinä maksat 150€ vuodessa.

Alkuperäinen kirjoittaja paskaatuutintäydeltä;30473966:
Monikulttuurin vaaliminen on Ylen virallinen arvo.
Niin, sitä tässä ihmettelin, että miksi täällä etsitään todisteita Ylen monikulttuurisuuden vaalimiselle, jonka Yle ilmoittaa ihan suorasukaisesti kuuluvan heidän arvoihinsa?

Mulla olis tässä shokeeraavia todisteita siitä, että Keskusta ajaa maalla asuvien asiaa. Sen jälkeen todistan Vihreiden olevan kiinnostuneitä ympäristöasioista.

Niin, sitä tässä ihmettelin, että miksi täällä etsitään todisteita Ylen monikulttuurisuuden vaalimiselle, jonka Yle ilmoittaa ihan suorasukaisesti kuuluvan heidän arvoihinsa?

Mulla olis tässä shokeeraavia todisteita siitä, että Keskusta ajaa maalla asuvien asiaa. Sen jälkeen todistan Vihreiden olevan kiinnostuneitä ympäristöasioista.

Et tajua ns pointtia, eli olet pihalla kuin lumiukko.

Alkuperäinen kirjoittaja paskaatuutintäydeltä;30474105:
Et tajua ns pointtia, eli olet pihalla kuin lumiukko.
Ei tässä vaikuta olevan sellaista. Miksi helvetissä joku metsästää todisteita kun jo alkuasetelmassa on valmis tunnustus :laugh: Älyn jättiläisiä.

Niinno, ajattelin ettei mokutus-ohjenuoran noudattaminen ole mennyt YLE:ltä niin pitkälle että valehtelu on jo itsestäänselvyys. :| Luulin että sillä tarkoitetaan vain negatiivisten uutisten kertomatta jättämistä ja yltiöpositiivisia uutisia. Mutta ei kieltämättä yllätä.

Niinno, ajattelin ettei mokutus-ohjenuoran noudattaminen ole mennyt YLE:ltä niin pitkälle että valehtelu on jo itsestäänselvyys. :| Luulin että sillä tarkoitetaan vain negatiivisten uutisten kertomatta jättämistä ja yltiöpositiivisia uutisia. Mutta ei kieltämättä yllätä.

yle valehtelee kaikesta muustakin joten olisko mikään ihme jos katsoo parhaaksi valehdella myös siitä minkä se julkisesti on tunnustanut

Yhteistyössä