Olin lähdössä liikkeelle parkkiruudusta kaupan parkkipaikalla kun huomasin että etuviistossa olevasta ruudusta lähtee auto samaan aikaan. Se oli nokka muhun päin eli lähdössä peruuttamaan. Muuten hyvä mutta autossa ei ollut ketään! Ajoin kauemmas ja katsoin kuinka auto liikkui itsekseen ja pysähtyi toisen auton perään. Odottelin autossa kuskeja paikalle ja ensin tuli liikkeelle lähteneen auton kuski ja oli sitten tosiaan käsijarru pois täältä, siksi auto lähti liikkeelle itsekseen ja auton vetokoukku teki lommon toiseen autoon. Kaikkea sitä voikin sattua.
Mä en kylläkään ole koskaan ymmärtänyt miksi käsijarrua ei käytetä, varsinkin kun ko. parkkipaikka ei ole täysin tasainen vaan viettää hiukan juuri siihen suuntaan johon auto liukui.
Mä en kylläkään ole koskaan ymmärtänyt miksi käsijarrua ei käytetä, varsinkin kun ko. parkkipaikka ei ole täysin tasainen vaan viettää hiukan juuri siihen suuntaan johon auto liukui.