Todistin äsken mielenkiintoisen kolarin ja myöhemmin selvisi että osapuolet tuntevat toisensa entuudestaan!

Joo mullekkin on käyny noin... vedin jopa käsijarrun mutta se ei toiminutkaan ja vaihde jäi vapaalle...kerkesin kauppaan eteiseen asti ja katoin vielä taakseni niin autoni meni siellä itsekseen ja kolahti uuden auton kylkeen ...vitutti niin rankasti että yhteystietojen vaihtamisen jälkeen en enää halunnutkaan kauppaan :kieh: :kieh:
 
Mä laitan aina vaihteen päälle ja käsijarrun myös. Ikinä ei oo jäätynyt. Mulle on sanottu, että silloin se käsijarru ei helposti jäädykään, kun sitä käyttää aina. Sitten jos satunnaisesti käyttää, niin helpommin jäätyy. Tiedä sitten onko tää totta...
 

Yhteistyössä