Toi lapsi nukahti sitten hiekkalaatikolle :o

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
Päiväkodissa. Soittivat sieltä puolilta päivin, että poika on unille menossa, mutta jos hakisin sen jälkeen kotiin - oli nostanut kuumeen. No kävin hakemassa joku aika sitten, ja kertoivat, että pieni oli nukahtanut hiekkalaatikon reunalle aamupäivällä kun olivat ulkona. Voi raasua :(

Alkuperäinen kirjoittaja Viiviliinan sisko:
Voi pientä :( Toivottavasti paranee nopsasti =)

Meillä on sairastettu koko syksy ja talvi, lähes putkeen :( Ja nyt tuntuu siltä, että oiskohan korvat.... En tiedä. Lenssu jatkunut jo niin pitkään, ja jätkällä tuppaa korvat aina pitkittyneessä lenssussa tulehtumaan.

Musta oli jotenkin niin säälittävää, että toinen on nukahtanut hiekkalaatikolle :'( Nyt hän katsoo Tomi Traktoria ja köllii tossa :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Täällä kanssa 4v kuumeessa.Yön aikana oli tullut.

Musta tuntuu, että kaikki ovat jonkinlaisessa räkätaudissa. Koulussa ei meinaa tulla tunneista mitään, kun se laitos on kuin keuhkoparantola. Ja koko sukukin on kipeänä :o

Paranemisia sinne!

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja Viiviliinan sisko:
Voi pientä :( Toivottavasti paranee nopsasti =)

Meillä on sairastettu koko syksy ja talvi, lähes putkeen :( Ja nyt tuntuu siltä, että oiskohan korvat.... En tiedä. Lenssu jatkunut jo niin pitkään, ja jätkällä tuppaa korvat aina pitkittyneessä lenssussa tulehtumaan.

Musta oli jotenkin niin säälittävää, että toinen on nukahtanut hiekkalaatikolle :'( Nyt hän katsoo Tomi Traktoria ja köllii tossa :heart:
Meilläkin on tätä räkää riittäny, mutta korviin ei ole koskaan viellä menny*kop kop koputtaa puuta*
On se kyllä aikas reppana, kun on pihalle nukahtanu :/

Täällä myös pieni mies kuumeilee. Tiistaista asti ollut, tiistaiaamuna oli 39, nyt enää ollut korkeimmillaan 38, lähinnä pientä lämpöä pitänyt. Ja räkä valuu ja hengitys tukkosta, mutta mitään muuta ei ollut (käytiin tiistaina lekurissa).

Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:
Mun tytöllä nousi eilen kuume ja meni ysiltä nukkuun. Heräs tänään puoli kaksi. Makaa tossa sohvalla vaan :( Olihan jo jopa yhden viikon terveenä. Paranemisia sinnekkin.

Ohoh, mitkä unet! No, hyvä että tulee lepoa.

Meillä on ihan jatkuvaa sairastamista, hitto! Menee koulukin vähän niin ja näin. Kun en mä ehdi sinne! Tai osaan mä asiat, mutta napisevat poissaoloista...

Alkuperäinen kirjoittaja riikka-78:
Täällä myös pieni mies kuumeilee. Tiistaista asti ollut, tiistaiaamuna oli 39, nyt enää ollut korkeimmillaan 38, lähinnä pientä lämpöä pitänyt. Ja räkä valuu ja hengitys tukkosta, mutta mitään muuta ei ollut (käytiin tiistaina lekurissa).

Toivottavasti ei ole influenssaa :( Paranemisia!

Musta tuntuu, että kaikki ovat jonkinlaisessa räkätaudissa. Koulussa ei meinaa tulla tunneista mitään, kun se laitos on kuin keuhkoparantola. Ja koko sukukin on kipeänä :o

Paranemisia sinne!

Samoin sinne.
Esikko oksensi 2 kertaa 15min sisään su-ma yönä ja kanssa oli ma kuumetta.
Me muut ei olla ainakaan toistaiseksi oksennettu.

Paranemisia sinne!

Samoin sinne.
Esikko oksensi 2 kertaa 15min sisään su-ma yönä ja kanssa oli ma kuumetta.
Me muut ei olla ainakaan toistaiseksi oksennettu.

Toivottavasti ette oksennakaan. Se kun voi tulla vasta viikon päästäkin :(
Meillä oli mahatautikin ihan justiinsa. Tosin mä olin ainut joka oksensin, lapsilla oli ripuli.

Hitto näitä tauteja

|O

Yhteistyössä