Töihin paluu ja lomat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
Olen syksyllä palaamassa töihin ja mietin tässä jo haikein mielin, että tämä on nyt viimeinen kesä kun saan viettää lasten kanssa kunnolla aikaa. Seuraavana kesänä minulla on vain viikko-pari kesälomaa.
Miten sitä ylipäätään jaksaa töissä yli vuoden verran vain muutaman viikon lomalla?

Mulla on viimeks ollu kuukauden kesäloma kesällä 2005. Kesän 2006 olin äityslomalla. Takasin töihin menin loppukeväästä 2007 ja seuraavan kerran mulla on lomaa 2011 kesällä, ellen sillon ole äitiyslomalla. Kesälomapäivät menee työharjotteluihin kun opiskelen työn ohessa. Kyllä sitä jaksaa.

Eihän se kovin kivaa ole, mutta pakko jaksaa. itselläni täksi kesäksi kertyi huimat viisi lomapäivää, eli viikko ja yks pyhäpäivä päälle joten jee! Tosi rentouttavaa, mutta minkäs teet. Onneksi kävi niin iloisesti, että uusi äitiysloma häämöttää jo... :)

Pyydän anteeksi kirjoitusvirhettäni!

Meillä on töissä kai se käytäntö ettei palkatonta lomaa myönnetä :/ Täytyy kai sitten jotenkin tsempata itseään ja ottaa kaikki irti tästä tulevasta kesästä.

Ap.

Mulla edessä sama tilanne. Syksyllä palaan kanssa töihin. Tämän kesän lomista säästän 6päivää ensi talveksi. Ja otan sitten kesällä palkatonta, ylityövapaita tai sit olen raskaana ja saikulla tai jo äitiyslomalla =)

Alkuperäinen kirjoittaja :
Pyydän anteeksi kirjoitusvirhettäni!

Meillä on töissä kai se käytäntö ettei palkatonta lomaa myönnetä :/ Täytyy kai sitten jotenkin tsempata itseään ja ottaa kaikki irti tästä tulevasta kesästä.

Ap.

No etkö voi saada vapaita pyydetyksi joulun ja pääsiäisen molemmin puolin tai muiden pyhien, niin ne jo tuntuu pikkulomilta?

Miksei teillä lomia ole, mulla ainakin jatkuu lomat normaalisti kun menen töihin takasi eli seuraavana talvena viikon talviloma ja kesällä täys kesäloma, menen syksyllä töihin.

Mä olen säästänyt lomani. En ihan kokonaan, mutta oliskohan mulla parikytä päivää käyttämättömiä. Lupasivat duunista, että saan joko säästää ne töihinpaluuseen asti, tai soittaa parin viikon varotusajalla jos haluan rahana =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksei teillä lomia ole, mulla ainakin jatkuu lomat normaalisti kun menen töihin takasi eli seuraavana talvena viikon talviloma ja kesällä täys kesäloma, menen syksyllä töihin.

Jos on ollut hoitovapaalla niin silloin ei kerry lomat.

Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:

Minä olen hoitovapaalla ja olen jättänyt sen verran lomapäiviä että jatkan ihan normaaleilla lomilla kun palaan työhön. Ei niitä kaikkia kannata ulos ottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:

Minä olen hoitovapaalla ja olen jättänyt sen verran lomapäiviä että jatkan ihan normaaleilla lomilla kun palaan työhön. Ei niitä kaikkia kannata ulos ottaa.

Mä olin just viime viikolla talvilomalla... tai mitäs lomaa se nyt oli. Normaali arkea, mut siis rahat otin kun oli pakko, ei saanut säästää seuraavalle lomakaudelle kun kysyin palkkiksesta. Kesällä otan 19pv rahat ulos, koska mä tarvitsen ne. Seuraavaksi talveksi säästin 6päivää.

Uusimmat

Yhteistyössä