Kiitos kaikille rohkaisusta!
Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:
Alkuperäinen kirjoittaja jaiks:
Oon ollut 4,5 vuotta lasten kanssa kotona ja pian olis edessä töihin paluu, ja se pelottaa/jännittää/kauhistuttaa. Oon vielä alalla, joka menee huimaa vauhtia eteenpäin (tietokoneohjelmat jne), eli oon täysin kalkkeutunut kotiäitivuosinani. Lisäksi en oo ollut mitenkään työpaikkaani yhteydessä vuosien aikana. Se tiedän, että pomo ja suurin osa työkavereista on vaihtunut. Eikä tämä asia yhtään helpota töihin paluuta.
Milloin olet palaamassa? Ymmärrän sinua hyvin! Itse samalla alalla, tosin en "uskalla" olla pois töistä enempää kuin 2,5v...silti tuntuu, että on liian kauan

.
Töihin paluu on parin kuukauden päästä. Poissa ollessani firma on vaihtanut kaksi kertaa omistajaa ja muuttanut uusiin tiloihin. Eli ihan "uuteen" paikkaan oon menossa. Vanhoja työkavereita on firmassa jäljellä kaksi, ja heihin en oo pitänyt kotona ollessani yhteyttä.
Ala menee siis nopeasti eteenpäin ja tiedän, että miltei kuka tahansa (tietokoneista kiinnostunut) koulun penkiltä tulija tietää ja osaa enemmän, kuin minä tällä hetkellä. Eli pelkona on myös pihalle potkiminen. Ja otin just lisää lainaa, jonka siis sain sillä perusteella, että palaan pian töihin, eli tästäkin tulee lisää painetta. Kuten myös siitä, että lapset menevät hoitoon. Onneksi hoitotäti on lapsille tuttu naapurin pph, josta tykkäävät kovasti ja mielellään kyläilevät tulevassa hoitopaikassaan.