töihin työllistettynä, vai "virallisesti"?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "harmaamusta"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"harmaamusta"

Vieras
Sain siis paikan (kaupungilta), ja nyt selvitän, maksaisiko palkan työkkäri (työllistämistuki, tai joku vastaava, en muista nyt virallista nimeä) vai kaupunki. Paikka jokatapauksessa siis on jo minun, nyt vaan selvitellään maksajia. Liiton päivät on täynnä, ja olen nyt työttömänä. Kumpi on minulle kannattavampi palkanmaksaja, onko eroa? Kertyykö esim. Liiton päiviä silti normaalisti, vaikka työkkäri maksaisi palkan?
 
Muistelisin että ainakin jossain vaiheessa oli sellainen juttu, että ainakin esim. palkkatukijutuissa meni niin, että työssäoloehdon täyttymiseen vaadittiin 1,5-kertainen aika. Eli jos "normaali" työssäoloehto täytyy 10 kk, niin palkkatukityötä pitää tehdä 15 kk tai jotenniisa sinne päe..
 

Similar threads

Yhteistyössä