H
"harmaamusta"
Vieras
Sain siis paikan (kaupungilta), ja nyt selvitän, maksaisiko palkan työkkäri (työllistämistuki, tai joku vastaava, en muista nyt virallista nimeä) vai kaupunki. Paikka jokatapauksessa siis on jo minun, nyt vaan selvitellään maksajia. Liiton päivät on täynnä, ja olen nyt työttömänä. Kumpi on minulle kannattavampi palkanmaksaja, onko eroa? Kertyykö esim. Liiton päiviä silti normaalisti, vaikka työkkäri maksaisi palkan?