Töihin? Yksityiseen lastensuojelulaitokseen... AUTTAKEE

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiitos etukäteen avusta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kiitos etukäteen avusta

Vieras
Olen siis menossa työhaastatteluun lastensuojelulaitokseen ikähaitari vauvasta 21v. Koulutukseltani olen lähihoitaja, ja vain päiväkodista on kokemusta.

Haluaisinkin siis tietää, millaista palkkaa tälläisissä "laitoksissa" maksetaan työntekijöille, etten ihan halvalla itseäni myy jos palkkatoivetta kysyvät =)

Entä kun olen menossa tekemään vain sunnuntai päiviä/öitä niin kuuluuko minulle sunnuntaikorvaus vai vain normi palkka. Tietäiskö joku.??

En tiedä koulutustasi vastaavaa palkkaluokkaa, mutta yksityiset sos.palvelu laitokset käyttää G-taulukkoa, kattele googlesta ja etsi koulutustasi vastaava taso.

Jos kerran teet sunnuntaita ja yötä niin toki lisät kuuluvat siin kun muillekkin.

Kunnallisella puolella on tämmöiset peruspalkat vastaavissa tehtävissä:

Sosiaalihuollon ammattitehtävät
Tähän ryhmään kuuluvien päätehtävät muodostuvat hoidon-, huolenpidon-, kasvatuksen- ja kuntoutuksen tehtävistä. Viranhaltijalta/työntekijältä edellytetään ammatillista perustutkintoa tai alan aikaisempaa kouluasteista ammatillista tutkintoa.

Peruspalkka 1.10.2007 alkaen 1641,00 ?

Peruspalkka 1.3.2008 alkaen 1683,67 ?

Peruspalkka 1.9.2008 alkaen 1724,08 ?

Peruspalkka 1.9.2009 alkaen 1765,46 ?

Ja yksityinen ls-laitos on siis perhekoti, lastenkoti, nuorisokoti, nimikkeitä löytyy... Kunnallisia lastenkoteja on tosi vähän eli lähe kaikki on yksityisiä. Koulukodit on valtion.

Alkuperäinen kirjoittaja tästä pojaksi:
Kunnallisella puolella on tämmöiset peruspalkat vastaavissa tehtävissä:

Sosiaalihuollon ammattitehtävät
Tähän ryhmään kuuluvien päätehtävät muodostuvat hoidon-, huolenpidon-, kasvatuksen- ja kuntoutuksen tehtävistä. Viranhaltijalta/työntekijältä edellytetään ammatillista perustutkintoa tai alan aikaisempaa kouluasteista ammatillista tutkintoa.

Peruspalkka 1.10.2007 alkaen 1641,00 ?

Peruspalkka 1.3.2008 alkaen 1683,67 ?

Peruspalkka 1.9.2008 alkaen 1724,08 ?

Peruspalkka 1.9.2009 alkaen 1765,46 ?

Ja yksityinen ls-laitos on siis perhekoti, lastenkoti, nuorisokoti, nimikkeitä löytyy... Kunnallisia lastenkoteja on tosi vähän eli lähe kaikki on yksityisiä. Koulukodit on valtion.

No eipä näytä olevan hääppöset noi palkat sitten lastenkodissakaan... vaikka rankkaa työtä... katselin että lähihoitaja saa

Pääkaupunkiseutu G17 1716,34
Muu suomi: G17 = 1692,14

Onko noi jopa huonommat kun lastenhoitajan päiväkodissa tällä hetkellä???

Yhteistyössä