K
kohta hakijana
Vieras
Tilanne on se, että olen eronnut vajaa vuosi sitten. Kaikki säästöt on menneet elämän uudellen "rakentamiseen" eli asunnon kalustamiseen (käytettyä olen "joutunut" ostamaan), vuokriin ja takuuvuokriin. Näistä onneksi selvinnyt omillani, mutta nyt painaa päälle tarve ostaa lääkkeet joihin meneekin sitten kerralla 675,39 euroa. Säästöjä ei enää ole ja tulot on tonnin nurkilla kuussa vuokran maksun jälkeen..sisältäen lapsilisän ja elatusavun. Perheeseemme kuuluu minä ja lapsi.
Miten se toimeentulotuki lasketaan? Onko mulla mahdollisuuksia saada ja mitä papereita sinne pitää toimittaa? Voisi alkaa jo ennakkoon hankkia vaadittavia papereita kasaan. Jää kyllä lääkkeet ostamatta jos en mitään apuja saa. :/
Tuomitkaa vaan loiseksi. Mutta pää pystyssä aion hakea kuitenkin. Olen tyytyväinen itseeni siinä kun pääsin kuitenkin omillani elämän alkuun eron jälkeen.
Miten se toimeentulotuki lasketaan? Onko mulla mahdollisuuksia saada ja mitä papereita sinne pitää toimittaa? Voisi alkaa jo ennakkoon hankkia vaadittavia papereita kasaan. Jää kyllä lääkkeet ostamatta jos en mitään apuja saa. :/
Tuomitkaa vaan loiseksi. Mutta pää pystyssä aion hakea kuitenkin. Olen tyytyväinen itseeni siinä kun pääsin kuitenkin omillani elämän alkuun eron jälkeen.