toimiiko muilla canal+ vai mikälie Cmore se nykyään onkaan?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hassu juttu muuten, että meillä ei oo ees mitään kaapelikorttia eikä mitään makseta, mutta kaikki kanavat näkyy. Siis varmaan 200 kanavaa: Cmoret, Viasatit,Ruotsin kanavat, vaikka mitä. Vuosia jo näkyny eikä koskaan oo maksettu. Varmaan joku moka, mutta ei se meitä haittaa :)
 
  • Tykkää
Reactions: keppälerttu
[QUOTE="Annuli";27324693]Hassu juttu muuten, että meillä ei oo ees mitään kaapelikorttia eikä mitään makseta, mutta kaikki kanavat näkyy. Siis varmaan 200 kanavaa: Cmoret, Viasatit,Ruotsin kanavat, vaikka mitä. Vuosia jo näkyny eikä koskaan oo maksettu. Varmaan joku moka, mutta ei se meitä haittaa :)[/QUOTE]

Epäreiluu. Miten tää voi olla mahista. Mua ainakin ottaa päähän että joku saa ilmatteksi ja sitten muut maksaa enempi.
 

Yhteistyössä