Toimiiko nordic-tv muilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja leffaleffa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En ymmärrä minkä takia valitatte. Toki on totta että välillä serverit kaatuu ja näin mut hei ajatelkaa nyt kun vippi on 5 € niin katot esim vaan yhen elokuva niin se on jo paljon halvempi kun missää muualla. Ei ne pysty pitämään niin hyvin sitä kunnossa jostain turkista käsin tai mistä lie. Joka tapauksessa hyvä sivusto vaikka joskus kaatuukin.

[QUOTE="twilight";26877061]En ymmärrä minkä takia valitatte. Toki on totta että välillä serverit kaatuu ja näin mut hei ajatelkaa nyt kun vippi on 5 € niin katot esim vaan yhen elokuva niin se on jo paljon halvempi kun missää muualla. Ei ne pysty pitämään niin hyvin sitä kunnossa jostain turkista käsin tai mistä lie. Joka tapauksessa hyvä sivusto vaikka joskus kaatuukin.[/QUOTE]

En valittaisi jo sivusto kaatuisi vain joskus, eikä niin että pysyy viikko tolkulla kiinni! Ja laittaisivat facebook sivuilleen jotain tietoa, niin ei tarvisi valittaa. Ennen sivusto toimi hyvin, nyt tökkinyt monta kk!

mulla on toiminu tähä menes aina tää on eka kerta ku kaatunu sivusto käytäny sitä viiotain joten turhaa valitta jos teil on paska kone operaator ynm menkkää vuokraa niit lefja sit makuunist tai filmw town tai katokaa telkarits keksitkää jotai muut homatkaa vaik elämä tj<3<3<33<3<3

[QUOTE="epätietoinen";26976206]Hmm..
onko muilla ongelmia sisäänkirjautumisen kanssa?
mulla se herjaa ettei oo oikee käyttäjätunnus ja email on kanssa muka väärä...[/QUOTE]

On sama ongelma kaikilla selaimilla. Muutenkin näyttää vähän sekasin olevan sivut kun kattoo...esim jäsen ajat ym.

pistät sieltä ota yhtetyttä meihin ja kirjotat sinne jotai että acont (nimi) väittää että käytän äärää salasanaa ja kun yritän palauttaa sala sanan väittää etei acont ole (sähköpostissa ) ja minulla alko seuraavana päivänä toimii kun pistin tuon menemään

Sain yhden leffan katsottua, mutta sen jälkeen en ole saanut koko sivustoa auki. onkohan jotkut poistaneet sen osittain käytöstä, kun eikös se ole osittain laiton sivu