Toimiiko risiiniöljy, jos kohdunsuu on vielä kiinni? Rv 42 ja käynnistys tulossa muuten

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itselläni on 2 synnytystä käynnistetty ja ei minulle ainakaan niistä ole mitään traumoja tullut. 1 normaalisti alkanut synnytys myös vertailuna.

Eri jos aletaan ennen laskettua käynnistämään, niin voi mennä alkuun pitkäkin aika. Sinulla jo kuitenkin lasketun yli ja paikat kypsinä tosi toimiin.
Voi olla pelkästään kalvojen puhkaisu tms pientä.
Itsellänikin viimeisessä oli ensin illalla pari tablettia kohdunsuulle. Nukuin yön suht hyvin. Aamulla kalvojen puhkaisu ja puoli 3 aikaan iltapäivällä vauva maailmassa.
En näe käynnistyksessä mitään pahaa. Tsemppiä !!

[QUOTE="aloittaja";23776623]ja olen kauhujuttuja kyllä lukenut noista käynnistyksistä!! että ei ole sekään mitään hauskaa hommaa kuulemma kun aiheuttaa rajut supistukset, tai sitten kestää päiväkausia![/QUOTE]

Olen kuullut kauhujuttuja myös ihan itsekseen käynnistyneistä synnytyksistä ja sitten olen kuullut juttuja myös hyvin onnistuneista, lempeistä käynnistetyistä synnytyksistä... Mun äiti on synnyttänyt kolme lasta ja sanoo aina, että hänellä kävi niin, että se yksi käynnistetty synnytys oli kaikista kolmesta lempein ja mukavin. Että ei nyt aleta tekemään mitään tilastollista päättelyä kuultujen kokemusten perusteella.

Jos haluat välttämättä käynnistää synnytyksesi risiiniöljyllä, niin turvallisempaa on varmaankin tehdä se sairaalahenkilökunnan valvonnassa, mutta sulla on jo varattuna se käynnistys sinne, joten miksi et saman tien ottaisi vastaan niitä aineita, mitä sielä on tarjolla?

Jokatapauksessa onnea koitokseen ja pian sulla on ihana vauva sylissä! :)

Yhteistyössä