Toiminko oikein? Avoliitossa melkein viisi vuotta, kunnes paljastui että...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieraana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieraana

Vieras
mies narsisti, ollut monia suhteita joissa valehdellut olevansa yh jne. On valehdellut mulle maksaneensa esim vuokran, muttei olekaan jne. Lopulta paljastui et mun nimissä meni perintään monia laskuja.
Nyt tuli päätös, että ne velat peritäänkin mieheltä, ( kyseessä oman lapsensa päivähoito maksut ) Hankin asianajajan joka hoitanut juttua.

ja mies suivaantui tästä, on hakenut muutosta siihen.
Syy: koska on laittanut mun tililleni rahaa joka kuukausi. Olivat kuulema päivähoitolaskutuksessa sanoneet hänelle, että sorry, emme tienneet ja eihän sun niitä tarvi maksaa...

No, niin minäkin hänen tililleen, joilla EI ole suinkaan maksellut laskuja, vaan kaikkea muuta! Mm kävi rakastajatteransa kanssa Kiinassa.

Voiko hän saada noi velat takas mun nimiini, pelkästään väittämällä ulosottoon et on antanu mulle rahaa????!!!

onkos tämä se juttu josta on ihan blogikin netissä? meinaan tuo kiinajuttu vaan kuullosti tutulta.

ja ei muutaku tiliotteet syyniin vaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Alkuperäinen kirjoittaja ¨+:
tiliotteista näkee kuka masksanut kenelle...

Peesi! Mustaa valkoselle, niin kenenkään on turha rutista!

ei pidä paikkaansa. Sit mun pitäis hankkia miehenkin tiedot, mitä on antanut niille naisilleen.
Ja mies ei ole sanonut mulle, et tässä rahaa, maksa ne laskut. meidän pk maksut oli hei 400 euron luokkaa! Ja ei kai nyt multa voi periä hänen oman lapsensa maksuja?

ja ketään ei kiinnosta, nyyh :(
Mutta oikeesti, onko reilua laittaa mut maksamaan tuon kaiken jälkeen? Sitäpaitsi mun OMIEN lasten pk-maksut oli paljon suuremmat ja ne tottakai maksoin!
Mutta että oman lapsensa..? Ei tajua... miksei ex ja sen lapsen äiti voi niitä maksaa, miksi minä?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ja ketään ei kiinnosta, nyyh :(
Mutta oikeesti, onko reilua laittaa mut maksamaan tuon kaiken jälkeen? Sitäpaitsi mun OMIEN lasten pk-maksut oli paljon suuremmat ja ne tottakai maksoin!
Mutta että oman lapsensa..? Ei tajua... miksei ex ja sen lapsen äiti voi niitä maksaa, miksi minä?

jos se on sen muksu niin se ne itse maksaa. et sinä ole siihen mitenkään velvollinen. kukaan järkevä ihminen ei jätä omia laskujaan toisen kontolle. vähintään tulee nähdä kuitti että toinen on sen maksanut. kyllä jokainen on vastuussa omista laskuistaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä se sun asianajaja on sanonut? Sillä ehkä enemmän kokemusta kuin meillä maallikoilla...

No sanoi, että en ole vastuussa tästä tytöstä ja sen maksuista.

no miksi sitä vielä kyselemään. kai se sen tietää. ja järkikin sanoo ettet ole vastuussa toisen ihmisen hekilökohtaisista laskuista tai lapsesta.

Mä uskon, et ex saa jotenkin kiemurreltua ittensä irti niistä laskuista... narsisti kun on.

Mut ei ne silti sulle tule maksettavaksi. Et sä voi kenenkään toisen maksuja maksella. Sulla on lakimies ja hän osaa parhaiten neuvoa. Sinun tiliotteistasi näkee mitä hän on maksanut sinulle ja mitä sinä hänelle. periaatteessa, jos tilillepanossa ei erikseen lue, että "Minnan päivähoitomaksu", ei mies voi osoittaa, että ne olisi siihen tarkoitettu, vaan esim. ruokarahaksi. Et sinä miehesi Kiinan matkan kustannuksia tarvitsekkaan, kyllä vielä nykyään saa Kiinaan lähteä kenen kanssa tykkää, se ei ole laitonta...

Alkuperäinen kirjoittaja miekku:
Mä uskon, et ex saa jotenkin kiemurreltua ittensä irti niistä laskuista... narsisti kun on.

Mut ei ne silti sulle tule maksettavaksi. Et sä voi kenenkään toisen maksuja maksella. Sulla on lakimies ja hän osaa parhaiten neuvoa. Sinun tiliotteistasi näkee mitä hän on maksanut sinulle ja mitä sinä hänelle. periaatteessa, jos tilillepanossa ei erikseen lue, että "Minnan päivähoitomaksu", ei mies voi osoittaa, että ne olisi siihen tarkoitettu, vaan esim. ruokarahaksi. Et sinä miehesi Kiinan matkan kustannuksia tarvitsekkaan, kyllä vielä nykyään saa Kiinaan lähteä kenen kanssa tykkää, se ei ole laitonta...

mies siis valehteli menevänsä Kiinaan työmatkalle, ja saavansa siitä 1500 euroa palkkaa käteen.
Sillä sit maksettais vuokrat ja kaikki.
Oikeesti kävi näin: mies oli luvannut mennä työkaverinsa, silloisen naisystävänsä kans matkalle. Nainen maksoi matkan omalla visallaan, ja joutui järjestään töissä kohtauksen että sai ne rahat takas mun mieheltäni.
Siis miehen omat matkakustannukset.

Alkuperäinen kirjoittaja miekku:

mies siis valehteli menevänsä Kiinaan työmatkalle, ja saavansa siitä 1500 euroa palkkaa käteen.
Oikeesti kävi näin: mies oli luvannut mennä työkaverinsa, silloisen naisystävänsä kans matkalle. Nainen maksoi matkan omalla visallaan, ja joutui järjestään töissä kohtauksen että sai ne rahat takas mun mieheltäni.

ja jos ihmettelet miks uskoin, no, mies kertoi saman stoorin perheelleen, näytti liput ja kiinan rahat ja luotiliivit jne... turvaamiskeikka piti olla.

Siis oletko sinä maksanut loppujenlopuksi tuon Kiinan matkan? Yritätkö siis periä niitä rahoja takaisin?

Yhteistyössä