toimivampi,tyydyttävämpi suhde?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietippäite
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietippäite

Vieras
yks helppo suhteen parannuskeino mun mielestä olis ruveta pitään itsestään enemmän. sitä voi toteutella monellakin tapaa, näin esim. ilahdutat miestäsi kun laittaudut ihan kotonakin oloa varten, oma oloni ainakin piristyy meikin ja hiustenlaiton myötä, ja kun laitan päälle mukavat mutta sexymmät vaattet kuin LÖYSÄN, VIRTTYNEEN,T-PAIDAN ja LÖKÄVERKKARIT. omaolo ja ulkomuoto viestii toiselle positiivisuutta ja hyvääoloa. vahvasti ja naisena olen sitämieltä että meillä suomalaislla naisilla olisi todella varaa naisellistua, itsellänikin. tosiasiahan on että miehet eivät jää kylmiksi tai ole välinpitämättömiä hyvännäköisten naisten suhteen. samoin huoliteltumies, tai tosi hyvällä maulla huolettomanoloinen antaa saman kikin. pieni fiksaus ulkoseen olmukseen antaa itsevarmuutta.....toisen huomioimista isossa määrin sekin?

samaamieltä!pidemmissäsuhteissa lakataan välittämästä itsestään, eikös se ole samalla toisen itsestäänselvyytenä pitämistä? ja itketään sit kotona kun mikään ei toista kiinnosta?

Kuuleppas jep,nyt puhut vasten parenpaa tietoa?
Yli 30 vuotta jatkunut parisuhde, jota hoidetaan jatkuvasti, samoin itseäni. En pidä mitään itsestään selvyytenä.
-Jatkuvasti tarkkailen painoani.
-Kampaajalla 2 kk. välein.
-En kulje verkkareissa, vaan farkuissa ja paitapuserossa, tain
hameessa kotonakin.
-Laitan aina aamuisin hiukseni.
-Meikkaan jokapäivä pikkuisen.
-Katan ruokapöydän kauniisti jne.

Mielestäni sama pätee ihan suomalaisiin miehiinkin. Liian monet vaihtavat töistä tultuaan ne helvatan verkkarit jalkaan ja jonkun kauluksesta venyneen reikäisen t-paidan. Varpaat vilkkuu sukanpohjista ja mennään sohvalle makaamaan ja vahtaamaan televisiota. Ihmekös tuo jos seksielämä kärsii.

Oma mies onneksi pukeutuu vähän paremmin, mutta olenkin sanonut, että minä en verkkahousuiselle miehelle anna. Ei yksinkertaisesti saa hormooneita jylläämäään moinen. Se on sitten hänen valintansa kumpi on kivempi: verkkahousut vai nainen.

Itse omistan yhdet verkkarit, joita en käytännössä koskaan pidä. Virttyneitä ja löysiä paitoja ei vaatekaapissa ole ollenkaan. Pidän kyllä myös kotona itsestäni huolta eli olen ihan yhtä huoliteltu kotosalla kuin muuallakin, vaikka astetta rennompiin kuteisiin vaihtaisinkin.

Eli kanssasi kaiketi täysin samaa mieltä ;)

On kokeiltu..mies kysyi että mihin oon lähdössä..kerran pukeuduin sexysti sänkyleikkeihin, se kuivui siihen kun hän pyysi heti suoraan päälleen ja kalua sisään..siihen jäi.

ei kai täs nyt ollu pelkät verkkarit se idea, vaan että osaa ""päivittää"" luukkinsa,ja huolehtii itestään, on NAISELLINEN onnistuu sekin verkkareissa, jos homman tajuaa!!! se oli kait pointti, et miten itteensä ""kantaa"" eli mitä mieltä on itsekin itsestään, sitä viestittää myös ympäristöönsä! kehonkieli-omamieli... sillä viestitään uskomattomanpaljon. ehkäpä vielä tärkeämpää on opetella olemaan sinut itsensä kanssa niin verrari villasukka-luukkikin voi saada ihmeitä aikaan!=)

No totta kai mä nyt sen tajusin mistä on kyse. Käytinpähän vain tuota verkkarijuttua esimerkkinä, joka siis pätee muihinkin juttuihin.

Mut silti pakko sanoa omalla kohdallani, et en oo kyllä turhan vetäviä verkkarinaisia/miehiä nähnyt.

Ja edelleen peräänkuulutan myös miesten kykyä huomioida partnerinsa samalla tavalla. Naisellinen ei sentään tarvitse olla, mut se miehekkyys tekee ihmeitä (ja miehekkyys ei siis tarkoita munien raapimista uuno-lookissa).

Täytyy sanoa, että noissa kommenteissä on vinha perä. Voihan siinä tietysti itsetuntokin kohota, mutta oleellisempaa taitaa olla välittää viestiä, että arvostaa toista ja näyttää sitä pukeutumalla ""kauniisti"" ja pitämällä itsestään ja ulkonäöstään huolta. Täytyy sanoa, että näin miehenä voin sanoa, että olen itsekin ollut liian itsevarma, pukeutuminen on ollut vähän miten sattuu ja ulkonäkö, ja jättänyt tältä osin vaimoani huomioimatta. Vähälle huomiolle on jääneet ne vaimon varovaiset kommentit, salilla käymisestä tai huolellisemmasta pukeutumisesta. Pitäisiköhän muuttaa tyyliä??

Vaikka miehistä pitävä nainen oonkin, niin kyllä musta esim nyrkkeilijä Eva Wahlström näyttää aika vetävältä verkkareissakin. Mutta, sehän on aina hyvin laitettu (hiukset ja meikki).

Tottakai, on hyvä huomioida toista omalla pukeutumisella mutta kerronpa tässä pari päinvastaista kokemusta tälläytymisestä parisuhteessa (kyseessä eri miehet).

1) Ostin mielestäni hienon bodyn/korsetin ja laitoin sen päälle. Illalla riisuin näyttävästi ja miesystävä totesi että ""Ai, oot sitten uimapuvun ostanut""

2) Oli ollut pieni tauko seksihommissa ja suunnittelin täydellistä viettelyä: tälläydyin vimpan päälle sukkanauhoihin ja lyhyeen mekkoon, laitoin pitsihanskat jne. Miehelle tuli niin pahat suorituspaineet, että jäi sitten seksi siltä illalta kokonaan.

3) Samoin sommistautuessani korsettiin ja sukkiin, sanottiin minulle suoraan, ""ettei hän (mies) tarvitse mitään tuollaista""

asian ydin lienee siinä että sais parisuhteen sexenergioita kulkeen suht samaan tahtiin, tai ainakin keksiä keinoja monia millä ehkäistä haluttomuuteen johtavia tekijöitä????? yks mieskommenttihan oli että akat vaatii taikatemppujen tekoa suurinpiirtein,päättääkseen antaa. mutta voihan se olla jo valmis kierre, johtuen mahd. siitä ettei tiedetä mitkä asiat lataavat oikeeseen fiilikseen ja mitkä pahimpia tappajia. tappaja fiilareista ei ehkä nyt, mut jos saatais itekukin uusia vinkkejä, johdattaaksemme suhteemme eroottisemmalle tasolle, ettei ""olis pakko antaa"" tai ""ei vois vähempää kiinnostaa"" tyyli katkois turhaan muutentoimivia suhteita. eli, mikä saa sut latautumaan eroottisesti?????

hyvämeininki, ukkos tais säikähtää, vilauta sille alux enskerralla vaik vähän pitsinreunaa.=) tai ota joku mukava öljy tai voide sänkyyn sitä ei luulis noin säikähtävän.

Yhteistyössä