Toinen asiani..Täällähän on miehiä nykyään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Myttynen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:
Alkuperäinen kirjoittaja YÖK:
Sä oot yks pelle.

minkä näköinen muuten olet?
tuo sun nikki meinaan..

kelpaako tämä?

327120.gif

Itse pidän itseäni melko taviksena, mutta on mua malliksikin pyydelty..Mun mielestä kaikki mallit ei tod. ole hyvännäköisiä, mutta jotain kai sitten on kuitenkin kohdallaan.. :) Ja tuo kuva on HYVÄ, sähän opit sittenkin, hyvä poika ;)

hei, on muakin pyydetty malliksi!
kuvaahan ne sikojakin joulupöytämainoksiin.
mihin kuvauksiin?
lääkärikirjaan..?
(jätkä, anna ensin varoitus..)

727698gd33u8xey5.gif

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Sitä mä nyt en sinänsä ihmettelisi että tänne jokunen kaksilahkeinen ajoittain aina eksyisikin. MUTTA. Sitä mä ihmettelen että tänne eksyy "kaksilahkeisia" jotka mukamas heti ilmestyttyään sitten istuu palstalla suurinpiirteein aamusta iltaan ja tilittää vähintäänkin joka kolmannen käänteen palstalle, tyyliin nyt syötiin, nyt naitiin ja nyt mennään nukkumaan ja jossain välissä ulkoilutettiin koirakin.
Että näin. =) <-- ivallinen hymy

Aivan :) samaa kirjoittelin eilen. Ihmettelen että miten työssäkäyvillä miehillä voi olla aikaa palstailla 24/7. Ja heti palstalle tultuaan tiedossa kaiken maailman kikkailut.. ei kunhan vain mietin =) Toki onhan se hienoa että palstalle on tullut miehiä =)

No hyvä, en siis ole ajatusteni kanssa yksin. :)
Mutta antaa näiden nais... öö.. miesten kikkailla, jos kerran tarve niin vaatii. ;)

Sitä mä nyt en sinänsä ihmettelisi että tänne jokunen kaksilahkeinen ajoittain aina eksyisikin. MUTTA. Sitä mä ihmettelen että tänne eksyy "kaksilahkeisia" jotka mukamas heti ilmestyttyään sitten istuu palstalla suurinpiirteein aamusta iltaan ja tilittää vähintäänkin joka kolmannen käänteen palstalle, tyyliin nyt syötiin, nyt naitiin ja nyt mennään nukkumaan ja jossain välissä ulkoilutettiin koirakin.

Aivan :) samaa kirjoittelin eilen. Ihmettelen että miten työssäkäyvillä miehillä voi olla aikaa palstailla 24/7. Ja heti palstalle tultuaan tiedossa kaiken maailman kikkailut.. ei kunhan vain mietin =) Toki onhan se hienoa että palstalle on tullut miehiä =)

olen ollut sairaslomalla.. töihin taas 2.1..
jos se nyt kiinnostaa. :o

Sä oot yks pelle.

Itse pidän itseäni melko taviksena, mutta on mua malliksikin pyydelty..Mun mielestä kaikki mallit ei tod. ole hyvännäköisiä, mutta jotain kai sitten on kuitenkin kohdallaan.. :) Ja tuo kuva on HYVÄ, sähän opit sittenkin, hyvä poika ;)

hei, on muakin pyydetty malliksi!
kuvaahan ne sikojakin joulupöytämainoksiin.
mihin kuvauksiin?
lääkärikirjaan..?
(jätkä, anna ensin varoitus..)

727698gd33u8xey5.gif

OI ku sä osaat sitte olla sulkku!!!
Katteleppa jotain catalogeja niin tiedät vastauksen, enkä tarkoita toppavaatteita tahi villahousuja..U knoW! Ja aikuisten "lääkärikirjan" kaltaisia kuvia, musta on otettukin..Ihan elävän kuvan kera.. Mut nyt riittää tää lässytys! BYE BABY!

olen ollut sairaslomalla.. töihin taas 2.1..
jos se nyt kiinnostaa. :o

Alkuperäinen kirjoittaja pirttihirmu:
Ja kotihommia...iHMETELLÄÄN VAAN.

Kun taloudesa on kaksi aikuista niin hommiahan voi jakaa.Tuntuu vaan ettei täällä monellakaan ole enää sitä miestä talossa ja sitten ollaan äkeänä kun täällä pyörii kunnon koti-isiä!

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:

Kun taloudesa on kaksi aikuista niin hommiahan voi jakaa.Tuntuu vaan ettei täällä monellakaan ole enää sitä miestä talossa ja sitten ollaan äkeänä kun täällä pyörii kunnon koti-isiä!

Miten pitkään olet ollut koti-isänä? Osallistutko koti-isien iltapäiväkerhoihin?

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:

Miten pitkään olet ollut koti-isänä? Osallistutko koti-isien iltapäiväkerhoihin?

No jos totta puhutaan niin en nyt ole koti-isänä vaan vapaalla.Pakko käydä töissä kun vaimo loisii kotona.Kesällä kyllä olin 4kk kotona.Kerhoissa olen käynyt pari kertaa mutta kun tuli paha olo tuolla srk:n perhekerhossa.

Yhteistyössä